tiistai 3. tammikuuta 2012

Haalarit niskaan ja ulos!


Voi kamaluus.

Heräsin jo kello 06.00 vaikka tänään on vapaapäivä ja voin kertoa että näitä on nyt silleen suhteellisen vähän ollut. Lisäksi mä oon pohtinut (kuten aina) että pitäisikö mun pitää tipaton tammikuu? No mun pomot ilmeisesti päätti mun puolesta asiasta ja laittoivat minut töihin jokaiselle tammikuun viikonlopulle. Ehkä ihan hyvä, mutta onneksi "ammattilaiset" osaa juoda myös viikolla ;) Ja ainakin täällä meillä ne parhaat päivät baareissa ei aina välttämättä olekkaan se perjantai ja lauantai. Eli mun unirytmi tulee varmana olemaan yhtä sekopäistä seuraavan 31 päivän ajan. Mä en vaan koskaan opi.

Syy tähän mun hereillä oloon varmana löytyy tuolta ulkoa, koska siellä on nyt l-u-n-t-a! Sitä ainetta joka sataa taivaalta ja josta olen puhunut viimeiset kolme kuukautta. Nyt se on ilmestynyt myös piristämään meidän pääkaupunkilaisten elämää ja ajatella että se satoi vajaassa 24 tunnissa maahan koko stna talven edestä. Ihan käsittämätöntä. Olin jo melkein unohtanut kuinka kauniiksi se tekee luonnon, miten valoisaksi maailma muuttukaan ja kuinka etuoikeutettu mä oikeasti olenkaan että saan todistaa neljää vuodenaikaa vuosittain.

Muut ihmiset nakkeli niskoja ja laahusti pihalla kuin taivaalta olisi satanut alas paskaa, mutta mä juoksentelin pihalla koirien kanssa aamulla ja päivällä ja illalla kuin skins-sarjan Cassie (kuva). Jos et ole katsonut sarjaa et vaan tajua, mutta sanotaanko että siinä on ripaus vuoden 2010 BB-Marikaa +kaikki maailman hallusinaatiot mitä eri lääkeyhdistelmistä voi aiheutua. Mulla oli siis hyvinkin hauskaa ja toivottavasti näitä päiviä tulee vielä roppakaupalla lisää, koska mä vaan voin paremmin kuin aikoihin & sitä harmautta kesti ihan turhan kauan.

Mä ostin nämä haalarit jokunen kuukausi sitten ja silloin mä tein lupauksen että mä en koskaan laita näitä jalkaani tämän asunnon ulkopuolella. Nyt olen pitänyt näitä kahdesti tv:ssä ja nyt päätin että kokeilen tarkeneeko näillä pihalla. Puin alle kaksi paitaa ja laitoin pitkälahkeiset kalsarit (haha,aika heteroa?). Näillä tarkeni, nää oli sairaan mukavat ja mä haluan nyt näitä haalareita lisää!


Mulle on tullut miljoona kysymystä siitä että mistä nää haalarit on ostettu ja mitä ne maksoi? Vastaus: H&M (turku,mutta kaikissahan niissä samat valikoimat melkein on) ja hintaa näillä oli vain 40 euroa.
Ja jalassa on maailman mukavimmat kengät joita oon nyt vuoden käyttänyt. Ne alkaa jo hieman siltä näyttämäänkin, mutta ne on yksinkertaisesti kivoimmat heittää nopeasti ja vaivattomasti jalkaan. Oon kulkenut niillä näitä katuja niin kesällä kuin talvellakin. Kerran oon jopa humalassa lähtenyt noi jalassa baariin.

Mä en tiedä että johtuiko se tästä lumesta? siitä että lähdettiin yhdessä ulkoilemaan? rennoista vaatteista? mutta mulla oli pitkästä aikaa ihan super-super-hauskaa pihalla eikä se tuntunut sellaiselta että "taas on lähdettävä kusettamaan koiria"-fiilikseltä. Se on varmana kaikille koiranomistajille tuttu?



Toivottavasti tämä päivä jatkuu yhtä mahtavana ja saisin vielä monta,monta,monta talvista kuvaa. Ja meinaan pukea noi haalarit myös tänään päälle että jos näät minut vastaavissa fiiliksissä kuin noissa kuvissa niin ole ystävällinen ja älä soita virkavaltaa paikalle, koska mä voin paremmin kuin aikoihin.


Enkä siis ole karannut mistään vaikka minulla on tuollainen asu, noi koirat on mun - ei varastetut, enkä ole päihtyneessä tilassa - vaikka liikehdintäni muistuttaakin aika-ajoin tanssahtelua. Muisk, nauttikaa näistä ilmoista ja luonnosta!



8 kommenttia:

  1. Et ole kuule ainut ennen päivän valkenemista herännyt ja ulos lähtenyt. Itsekkin heräsin kämppiksen herätyskelloon siinä vähän yli viiden. Eihän siitä nukumisesta enää mitään tullut joten ulos hakemaan lehteä joka venähtikin lumilyhdyn tekemiseen pihalle. Harmi vaan ku tuulee liikaa ni ei kynttilä pala. Mutta ihanaa kuulla että sulla on alkanu päivä hyvin, toivottavasti jatkuu samanlaisena! (:
    -Janina

    VastaaPoista
  2. HIHI:) kiva kuulla että on myös muita aamuvirkkuja siellä tänään!

    XOXO

    -Nikojuhanisaarinen-

    VastaaPoista
  3. Oot ihanan pirtee että ihan tarttuu:)

    VastaaPoista
  4. ihailen sun asennetta !! tuntuu et 80 prossaa suomalaisista vituttaa lumi ihan helvetisti vaikka sitä on toivottu viimeset neljä kuukautta..

    VastaaPoista
  5. Hyvä että osaat ottaa ilon irti pienistäkin asioista! :)

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com