lauantai 28. tammikuuta 2012

Saturday 280112.jpg


Tein eilen tutkimusmatkan keittiöön ja valmistin pirtelön ( !!!! ) ja mä jotenkin niin innostuin että päätin aloittaa aamun yhtä maukkaalla makuelämyksellä. Tällä kertaa pakestemarjojen sijaan sekoittimeen meni tuoreita hedelmiä ja voin sanoa että Y-A-M. Hedelmien syöminen kokonaisena on jotenkin niin haastavaa ainakin minulle, mutta kyllähän ne juomalla alas menee hujauksessa.


Mandariini, kiiwi, hieman jädee ja smoothie hedelmiä. Mun piti laittaa joukkoon myös jogurttia, mutta unohtui ja tuli siis sekin selville että näinkin vaatimattomilla aineksilla sai taas oikeen maukkaan pirtelön aikaiseksi.
"Sille jota ruoho rakastaa, sille ruoho laulaa. Sille joka rohkenee kuunnella sydänääniä, sille sydän laulaa" - Tommy Tabermann. 


Tälläinen hedelmäpommi aamuun piristi muuten törkeen paljon ja auttoi huomattavasti heräämistä kun takana oli vain +4 tunnin yöunet.


Jotku on pyydellyt hieman multa tyyliin liittyviä postauksia myös. Mä kävinkin aamulla tuolla asoksen nettisivuilla ja kokosin yhteen tälläisen filminauhan. Näistä nyt ehdottomasti haluan nämä housut. Oon tuollaisia etsinyt ja mun haaremihousuista ei löydy vielä tuota väriä. Noi kengät taitaa myös mennä tilaukseen, oli sen verran halvat ja mun mielestä erittäin tyylikkäät jotka sopii niin arkeen kuin juhlaankin. Plus että näistä osa oli -75% ,mutta mä nyt vielä hieman hutkin ja tutkin. Mutta tää filminauha kertoo mun mielestä siitä mun tämän hetkisestä tyylistä hyvin paljon. Ihan ripaus tyylikkyytä, jota mä sitten rikon esim. just printtipaidoilla ettei lopputulos vaikuta liian "laitetulta", koska haluan pitää ilmeeni nuorekkaana.


Märät Säpikkäät -sarjan kolmas jakso tuli ulos ja jotain pientä extraa löytyy tuolta youtubesta. Jakso kuvattiin jo muutama kuukausi sitten ja voi että mä olen tuossa pätkässä kalpea! Olin juuri seuraavana päivänä lähdössä Turkkiin ja olisin niin mielelläni siirtänyt kuvauksia muutamalla viikolla että olisin saanut esiintyä hieman ruskeampana ruudussa.. (ah, ihanan pinnallista).

Valmistaudun illan Putoukseen sillä että latasin tuolta android marketista sovelluksen mun puhelimeen. Siinä on kaikkien sketsihahmojen hokemia ja itseasiassa mä rakastuin tuohon sovellukseen sen verran paljon että latasin siitä maksullisen version (0,99e), mutta sen saa myös siis ilmaiseksi. Oon nauranut kyllä tuon euron niin mennen tullen takaisin että huhu. Jatkossa kun mulle tulee tekstari niin taitaa se olla tuo "Hollolan ABC"-läppä. Muistakaa äänestää Yossu jatkoon!

Nyt me aletaan syömään munakasta ja mä varmana koitan heittää tämän hemmetin läppärin kiinni.. koska nyt mun sormet taas kutkuttais avata noita nettikauppoja.. oon niin addiktoitunut, mutta kukapa ei olisi?


6 kommenttia:

  1. Mikä ton putous sovelluksen nimi on?

    VastaaPoista
  2. "Putous Soundboar" jäi tosiaan laittamatta tuohon postaukseen se nimi:)

    VastaaPoista
  3. siis niko,onko sulla kittilässä sukulaisia,oispa mielenkiintosta tietää ketä,kun täällä kaikki tuntee toisensa :D -kittiläläinen :)) ps. ihana tämä sinun blogi

    VastaaPoista
  4. voisitko tehdä postauksen, siitä miten ebaystä tilataan? olen täysin avuton englanninkielentaitoni kanssa ja haluaisin tilata jumpsuitin sieltä :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: On mulla sukulaisia ilmeisesti Kittilässä :) Mutta juuri sen vuoksi että paikkakunta on tooooooosi pieni niin en halua kertoa nimiä:)

    Anonyymi: Kyselin silloin facebookissa apua kun olin itse tilaamassa ekaa kertaa tuolta sivuilta ja mulle linkattiin tälläinen osoite ja siitä oli ainakin mun kohdalla apua :)

    http://www.retropelihuolto.com/ulkomailta.htm ,eli voisikohan tuosta olla apua?

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com