maanantai 26. maaliskuuta 2012

Aurinkoooooooooo!


Mua ei haittaa vaikka äiti lähettelee mulle uima-altaalta kuvia ja kertoo miten kaupassa maksaa viinipullo 2 euroa ja että se meni eilen katsomaan kun Frederik esiintyi jossain kuppilassa (btw.mähän oon ollut herran yksityiskeikalla BB-talossa vuonna 2008). Äiti meillä on täällä Suomessa myöskin kesä tai ainakin täällä Helsingissä :)




Tosin äiti ei lue mun blogia ja toivon mukaan se keksii ulkomailla muutakin tekemistä kuin koneella istumista. Täällä meidän tytöt paistattelee päivää parvekkeella ja sisälle niitä saa vaan jos huutaa keittiön puolelta "herkkuuuuu!" (tietävät saavansa jotain syntisen hyvää jääkaapista kuten esim. kinkkua).

Aurinkoista viikon alkua kaikille!XOXO!

11 kommenttia:

  1. Voi miten sulosia! <3 Aurinkoista viikkoa sinne myös kaikille! :)

    VastaaPoista
  2. ois aivan ihana jos voisit lukee mun blogia ?=) ♥
    http://hhannahei-onlyonelife.blogspot.com/


    && sun blogis saa aina mut nii ihanan pirteeks ! kiitos :D:D ♥

    VastaaPoista
  3. Niko piristit mun päivää ku oon tääl töissä ihan pööppääp,..:-D

    VastaaPoista
  4. vuuuii ku noin sun koiran on ihania♥ niiku säki ;)
    Aurinkoooooooooo! <- tosta tuli ekana mielee robin-otan aurinkoo kappale mielee ;DD
    ja täälläki paistaa aurinko♥

    VastaaPoista
  5. Aivan loistavia nämä kuvat! Söps dogei :D <3

    VastaaPoista
  6. aawn kui sulosii ♥ :3 ja aurinkoista viikkoa myös sulle ! :)

    VastaaPoista
  7. <3 Niko, aivan ihania ja nauttivat,kiitos kun laitoit kuvia meille kaikille,toivottavasti koirat tietävät kuinka paljon niillä on faneja .ja jos eivät ,niin kerro heille .... :o)


    Päivi ja Sari :) :)

    VastaaPoista
  8. Ihania koiria sinulla <3 Meidän 5v. neti ihastui,Londoniin nähtyään koiruliinin televisiossa :)

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com