maanantai 19. maaliskuuta 2012

Eilinen "etsintäkuulutus" tuotti tänään tulosta..


Eilinen "etsintäkuulutus" auttoi ja olen juuri saanut käsiini sen kuvan. Jännä juttu että joku kerkesi tätäkin tarinaa jo epäilemään mun feikkaamiseksi ym? Tiedoksi teille anonyymit että tämä blogi kertoo minusta ja minun elämästäni ja toistaiseksi mulla ei ole tarvetta feikkailla näitä juttuja teille. Hyvää alkanutta viikkoa!

Minä & lukija:)

Sanoin just eilen duunikaverille että nykyisin on ihanaa kun kaiken löytää jos vaan jaksaa hieman etsiä, siis netistä. Olipa se sitten resepti lihapulliin, kadoksissa oleva ystävä tai vaikka järvenpään alepan edessä otettu yhteiskuva näiden tyttöjen kanssa. Google & Facebook, te teette elämisestä niin paljon helpompaa.

Joskus sentään piti nähdä hieman vaivaa.. nykyisin tiedot saa muutamaa nappia painamalla selville. Olen selvittänyt netistä mitä uskomattomimpia juttuja, paitsi yhtä juttua en koskaan löytänyt googlettamalla. Se oli eräs virolainen johon ihastuin työpaikallani ja tätä jatkui monta vuotta.. Nykyisin tällä asialla ei ole mitään merkitystä, koska en etsi häntä enää. Mutta silloin vuonna 2006-2007 se oli yhtä helvettiä, nimittäin se etsiminen. 

Kaikella on tarjoituksena ja ehkäpä mun blogini olisi sisällöltään joku aivan toinen jos silloiset googlettamiset olisivat tuottaneet tulosta ja ehkäpä kirjoittaisin nykyisin jotain vastaavaa:

" Tere köik ilusad kaksteist blogi lugejatele. Täna on olnud tore päev ja ma ärkasin kohutavalt hilja. Uus nädal ja uued väljakutsed. Mida teile on? "


11 kommenttia:

  1. oot niin qma niko <3:)

    VastaaPoista
  2. asutko järvenpäässä

    VastaaPoista
  3. Olen "seurannut" sun elämänkäänteitä siitä asti kun pomppasit julkisuuteen enkä aiemmin ole kommentoinut mutta nyt on aivan pakko! Olet Niko rohkein "turhajulkkis" (sanan hyvässä merkityksessä), mitä Suomesta löytyy. Olet antanut voimaa minullekkin kun olen ollut epävarma ja joutunut arvostelun kohteeksi. Olen ottanut esimerkkiä tavastasi suhtautua arvosteluihin ja arvostelijoihin ja huomannut että olen parempi ihminen kuin arvostelijani. Pysy omana itsenäsi äläkä anna kenenkään lannistaa sinua missään tilanteessa, ja jos joskus olet allapäin, ajattele sitä että olet omalla esimerkilläsi auttanut muita ihmisiä, minua esimerkiksi, jaksamaan arvostelun ja alentamisen täyttämässä maailmassa. Kaikkea hyvää koko teidä perheelle ja aurinkoista kevään odotusta! Terkuin ujo tyttönen Oulusta :)

    VastaaPoista
  4. <3 Niko,oli ihanaa ,kun olit viime yönä meitin televisiossa,Riikan kanssa,ja toivottavasti menitte töitten jälkeen syömään. :)
    Minusta et ole mkään turha julkkis ollut koskaan,vaan värikäs persoona,ja se on hyvä asia.On kunnioitettavaa,että osaa ja voi muista välittämättä olla oma itsensä,tietenkään satuttamalla sillä muita.
    Uni vei voiton viime yöllä,ihan loppuun asti ei vanhat tädit jaksaneet,mutta oikein positiivista ja energian täyttämää päivää,teille kaikille !!!... :o)

    Päivi ja Sari. :) :)

    VastaaPoista
  5. Mitä sä täällä Järvenpäässä? :) T. Laura

    VastaaPoista
  6. Uijui ymmärsin kaiken, mitä viroksi kirjotit, koska just opiskelen viroa jonne oon menossa työharjoitteluun ens kuun 23.päivä :) Tosi suloinen tää sun blogi ja edellee oot päässy mun iltoihin mukaan sun ruoka- ja menovinkeillä ;) Mutta harmikseni asun täällä kaukana pohjoisessa enkä esimerkiksi luultavimmin voi koskaa törmätä suhun ja napsasta kuvaa! :/ Enkä voi kokeilla samoja partureita ja kuntosaleja tms. täältä näin kaukaa! Mutta jospas syksyllä eksyn joku vklp, kun 18-vuotta täytän niin sinne kaverille ja se tietäis sun menomestat siellä big cityssä niin voisin jopa törmätä suhun ;D terkuin fani täältä keski-suomesta. :)

    VastaaPoista
  7. Voi et uskokaan miten monesti oon aatellu että tänä yönä on pakko kattoo sun chattiä mutta sitte en ookaan jaksanu valvoo. Noh viime yönä olin nukahtanu telkkarin ääreen ja heräsin sit yhtäkkiä ja näin sut telkkarissa. Hetken puol unessa pähkäilin että nyt kerrankin oot telkkarissa sopivasti että pitääpäs kattoo mutta aamulla heräsin herätyskelloon ja jäi ilmeisesti taas kattomatta :D pitää varmaa kohta pistää nauhalle ja kattoo jälkilähetyksenä :))

    VastaaPoista
  8. Oi miten sulonen kuva! Varmasti onnellinen lukija ku päässy yhteiseen kuvaan! Jukisuudest kun puutaan, niin tuleeko sulle usein nimmari pyyntöjä? Mikä on ollut oudoin pyyntö fanilta?

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com