torstai 12. huhtikuuta 2012

Uusia makuja keittiössä



























Minut yllätettiin aikamoisilla tuotoksilla tässä muutama päivä sitten. Uusina makuina oli oliivit (..joita en ollut koskaan eläissäni maistanut ja taidan jatkossakin vältellä), lisäksi paprika ei ole mikään mun suurin nautinto, mutta tässä ruuassa se ei edes hirveästi maistunut. Lisäksi kokonaiset sipulit hieman pelotti mua lautasella, mutta ne oli yllättävän hyviä ja olivat imeneet niin ihanat maut sisäänsä että niistä ei voinut olla pitämättä ja ne saattoivat olla tämän annoksen parasta antia.

Sanotaanko vaikka näin että en ole koskaan syönyt tuon makuista ruokaa, se oli ensimmäisten haarukallisten aikana outoa, mutta pian siihen tottui ja voin sanoa että hyvää oli. Sieltä siis löytyy sipulia,paprikaa,oliiveja,sitruunaa,valkosipulia ja lihana toimi tällä kertaa kana.

Tänään mä meinaan hyödyntää tästä ruuasta jääneitä sipuleita ja heittää ne jauhelikeiton sekaan. Katsotaan saataisko siihenkin hieman jotain "uutta" makua tällä konstilla :)

Mä olen hieman sellainen kokki että oon aika huono kokeilemaan kiireessä mitään erikoisia ja uusia juttuja, mutta koitan aina parhaani mukaan haalia kivoja reseptejä tuonne vihkoseen (..mulla mitään vihkoa ole, mutta oli niin kiva heittää tähän että mulla muka olisi,haha). Netti on ihan loistava paikka saada kivoja vinkkejä, inspiraatioita, kokemuksia ym. Nyt mä tajuan taas hieman paremmin sitä että miksi ihmiset nykyisin lukee blogeja ja miksi ylipäänsä joku niitä heille kirjoittaa.

Kahvia,suihkuun,aamupala ja salille! Meitsi on vapaalla joten palaan ihan taatusti vielä myöhemmin tänään astioille! Oon nyt hieman huonosti vastannut teidän kommentteihin, koska olen koittanut olla hieman tästä koneelta pois, mutta lupaan korjata asian illemmalla:)

3 kommenttia:

  1. Omnom, mäki tykkään tollasista sipuleista :3 oliiveja en kanskaa syö, hyii :D
    Ja mitenköhä, mut nyt tekeemieli maistaa tota ruokaa:o♥ Näyttääki niin hyvältä että!♥

    VastaaPoista
  2. <3 Niko,ei kyllä mun masu kestäs tota sapuskaa,mutta ainahan se on niin että maku asioista ei voi kiistellä ... :o)

    PÄIVI JA SARI :) :)

    VastaaPoista
  3. Ihanan terveellisen vihreää :) <3

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com