maanantai 18. kesäkuuta 2012

Uudet hiukset!


Mun aamu alkoi tänään kellon soidessa 06.45, olin kerjennyt ennen tätä nukkua vain vaivaiset viisi tuntia. Oon kuitenkin yllättävän virkeenä ja kyllähän tässä on yksi Batterykin tullut jo kumottua.
Aamu alkoi parturissa ja nyt olenkin taas sorvin äärellä eli täällä studioilla:)



Tää oli tilanne kun istahdin penkkiin. Hieman oli päässyt jälleen muoto hukkumaan edellisestä leikkauksesta.
..blondausta, sävytettä, taittoa ja vaikka mitä!
Kaksi tuntia ja oltiin valmiita. Laittelen lopputuloksesta myöhemmin kuvia.

Päänahka huutaa hoo-si-annaa.. mutta kauneuden eteen pitää toisinaan hieman myös kärsiä. Sain mukaani vielä yhden aineen jolla saan tätä väriä hieman "kylmemmäksi", joten lopputulos tulee vielä muuttumaan. Nyt mä annan mun hiuksieni hieman levätä ja seuraavan kerran näihin kosketaan vasta kesän jälkeen:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com