maanantai 16. heinäkuuta 2012

Anonyymit hoi-hoi!


Jokaisen näistä kolmesta kysymyksestä olisi tietenkin voinut laittaa samaankin nippuun, mutta tässä tullaan siihen ensimmäiseen asiaan joka herättää mun huomion. Kommentit tulee 7 minuutin sisällä, samasta ip-osoitteesta. Oletteko nähneet " Taran monta elämää " ?

[Sarjassa seurataan dissosiatiivisesta identiteettihäiriöstä kärsivän Tara Gregsonin (Toni Collette) elämää. Tara on juuri päättänyt pitää taukoa lääkityksestään saadakseen selville häiriönsä syyn, minkä seurauksena hänellä ilmenee kolme sivupersoonaa.]

Nikon isä on varmaan ylpeä pojastaan.
En saanut isääni kommentoimaan kyseistä asiaa, mutta äiti välitti terveisensä: En olisi koskaan ottanut silloisen mieheni spermoja sisääni jos olisin tiennyt että minulle syntyy anonyymi lapsi jolla ilmenee dissosiatiivinen identtiteettihäiriö. Harmi että synnyit maailmaan. Me rakastamme lastamme suunnattomasti ja olemme hänestä suunnattoman ylpeitä. Voiko sinun vanhempasi sanoa samaa sinusta?

Oksensin kun nääin sinut beebeessä.
Ihana kuulla :) Hain sarjaan aikoinani juuri siksi että te persereijättömät ihmiset voitte siellä kotona oksennella, masturboida, haukkua, kehua minua. Ihan sama mitä. Kunhan puhutte (vaihtoehtoisesti oksennatte). Silloin olen onnistunut siinä mitä tältä kyseiseltä matkalta neljä vuotta sitten hain.

Onks tän blog idea se, että pitäis vaan kehua ja kehua?? Minkäänlaista kritiikkiä ei oteta vastaan ja jos otetaan niin kauhee metakka, hyvä Niko kehujen kalastelija! 
Se ei ole kritiikkiä että kyseenalaistat ihmisten mielipiteet minua kohtaan jotka eivät ole hakeutuneet julkisuuteen. Minua ei tarvitse kehua, mutta vaihtoehtoisesti minua ei tarvitse myöskään kritisoida (tosin sinun yksikään kommenttisi ei varsinaisesti ollut kritiikkiä). Tämän blogin idea ei lähtenyt aikoinaan liikkeelle siitä että haluaisin teiltä juurikaan mitään välitöntä palautetta tekemisistäni. Halusin jakaa elämääni teidän kanssa kuvien ja tekstien muodossa. Teidän ei tarvitse tykätä kaikesta mitä minä teen, mutta ei teidän tosiaan tarvitse myöskään vihata sitä kaikkea mitä teen. Kuten sanottu.. tämä on yhden pojan blogi ja sitä ei missään nimessä tarvitse lukea jos sillä on haittavaikutuksia teidän lääkityksen kanssa :)

Oliko tällä samalla ip-osoitteen haltialla muuta mielestä? Haluaako joku muu vielä minun jakamatonta huomiota täällä blogini puolella? Tehdään tästä postauksesta teidän runkkareiden sateenkaari jonka päässä on kommenttiboxi jonka voitte täyttää teidän herjoilla ja äärettömän loppuun kulutetuilla kommenteilla.

67 kommenttia:

  1. kuule, jeesaa vähän :D miten saa ip osoitteen selville just joltai anonyymiltä? :) mua kiusaa meinaa yks anonyymi iha hirveesti....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on googlelta laajennus otettuna tähän blogiin tuolta googlelta. Sen perusteella näkee hieman tarkempia tietoja siitä mitä täällä blogissa tapahtuu:)

      Poista
  2. Miten tyhmiä ihmisiä onkaan maailmassa.. :( Kehtaakin vielä sua haukkua! Itse aina ajattelen että "Elä tuomitse tuntematonta", ja se pitää todellakin paikkaansa. Ihan tyhmää tulla kenenkään arvostelemaan sua, kun tuskin kukaan näistä ihmisistä tuntee sua kunnolla :/ Niko, olet ihana juuri omana itsenäsi ja pysy sellaisena ! ♥ olen puhunut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. \,,/ kiitoksia Diiah kommentista :) muisk! onneksi teitä fiksuja mahtuu joukkoon enemmän.

      Poista
  3. herjausta ja äärettömän loppuun kulutettua kommentointia

    VastaaPoista
  4. Osaat kyllä todella hyvin heittää kommentit noille haukkujille ym. arvostelijoille.Jatka vaan samaan malliin niin saavatpahan lisää aihetta puhumiseen!:D

    VastaaPoista
  5. Ah, anonyymit, jotka eivät osaa perustella, tiedätkö mitään sen parempaa?(;
    Niko, sä olet mahtava just omana itsenäs! :3<3

    VastaaPoista
  6. Noista kolmesta ei ole kyllä kun kaksi samasta ip-osoitteesta??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai sinäkö se kommentoija olit? voi .. -.-

      Poista
    2. HAHA:D mistäs sinä sen muka selville saisit? ei herranjumala.

      Poista
  7. niin hyvää kommenttia osaat heittää noille anonyymeille :D oot niko upee ! just tollasena.

    VastaaPoista
  8. hyvä Niko!!! Nokka pystyyn ja ylpeydellä eteenpäin! Annetaan anonyymien piilottaa päänsä perseeseensä ja huudella sieltä. Meidänlaiset näyttää rohkeasti ettei kuuluta massaan vaan ollaan persoonia.

    VastaaPoista
  9. "Hain sarjaan aikoinani juuri siksi että te persereijättömät ihmiset voitte siellä kotona oksennella, masturboida, HAUKKUA, KEHUA MINUA. Ihan sama mitä. Kunhan puhutte (vaihtoehtoisesti oksennatte). Silloin olen onnistunut siinä mitä tältä kyseiseltä matkalta neljä vuotta sitten hain."

    "MINUA ei tarvitse KEHUA, mutta vaihtoehtoisesti minua ei tarvitse myöskään KRITISOIDA"

    Koita nyt päättää että pitääkö vai eikö pidä kehua tai haukkua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. BIG BROTHER 2008 : "Hain sarjaan aikoinani juuri siksi että te persereijättömät ihmiset voitte siellä kotona oksennella, masturboida, HAUKKUA, KEHUA MINUA. Ihan sama mitä. Kunhan puhutte (vaihtoehtoisesti oksennatte). Silloin olen onnistunut siinä mitä tältä kyseiseltä matkalta neljä vuotta sitten hain."

      BLOGI 2012: "MINUA ei tarvitse KEHUA, mutta vaihtoehtoisesti minua ei tarvitse myöskään KRITISOIDA"

      Minun mielestäni tässä ei ole mitään ristiriistaista. Näiden kahden asian välissä on kokonaiset 4 vuotta. Silloin olin tv-ohjelmassa jossa on vain plussaa se että on mielipiteitää herättävä ihminen.

      Nyt neljä vuotta myöhemmin pidän blogia ja en koe että blogistani tulee yhtään sen suositumpi vaikka te anonyymit täällä roikutte.

      :)

      Poista
  10. Niko älä välitä noista tyhmistä anonyymeistä! Oot paras♥

    VastaaPoista
  11. no lol onpaha taas porukkaa liikkeellä :D oot niko ihana<3:)

    VastaaPoista
  12. no huhu onpaha taas porukkaa liikkeellä.:D niko oot ihana<3:)

    VastaaPoista
  13. RAKKAAT IHMISET. Kun minua kritisoidaan / haukutaan / herjataan niin yhteistä näillä kaikilla on se että JOKAINEN niistä tulee anonyymien suusta. EI KOSKAAN kukaan tee tätä omilla kasvoillaan. Voi että kuinka paljon enemmän mä ottaisin itseeni nämä kommentit jos ne joskus edes tulisi kasvollisilta ihmisiltä. :)


    Jos mulla olisi maailman kaikki rahat käytössä mä etsisin jokaisen teistä haukkujista käsiini keinoja kaihtamatta ja haluaisin että te paskahousut sanoisitte nämä kommentit mulle päin kasvoja.. mutta kun ei. Raukkamaisinta on räksyttää neljättä vuotta sieltä kotikoneelta, mutta siinä vaiheessa kun pyytää kasvoja näytille niin tulee pupu pöksyyn. <3

    VastaaPoista
  14. Jälleen Anonyymit liikkeellä:) On se jännä ku ne vieläkin laittaa samaa paskaa nimettömänä, käy vaan vituttamaan tollaset... Miks ne ylipäätään lukee sun blogia jos niitä ei tippaakaan kiinnosta? Taitaa raukat olla vaan kateellisia sulle! Me saadaan Niko aineki äitin kanssa nauraa mahat kipeiks sun jutuille, oot vaan niin paras! :'D :') <3 Keep going ja mahtavaa kesää!! :)

    VastaaPoista
  15. "Silloin olen onnistunut siinä mitä tältä kyseiseltä matkalta neljä vuotta sitten hain."

    "Minun mielestäni tässä ei ole mitään ristiriistaista. Näiden kahden asian välissä on kokonaiset 4 vuotta. Silloin olin tv-ohjelmassa jossa on vain plussaa se että on mielipiteitää herättävä ihminen."

    "Nyt neljä vuotta myöhemmin pidän blogia ja en koe että blogistani tulee yhtään sen suositumpi vaikka te anonyymit täällä roikutte."

    Osaatko sanoa päivänmäärän jolloin mielipiteitä herättävä ihminen ei enää ollutkaan plussaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Osaatko sanoa päivänmäärän jolloin mielipiteitä herättävä ihminen ei enää ollutkaan plussaa."

      En voi puhua muiden puolesta, mutta mun osalta 10.10.2008 loppui Big Brother eli mä vastaan tuon 10.10 ja se on mun viimeinen vastaus :)

      Usko jo että sä et saa mitenkään vesitettyä tätä mun tekstiä vaikka kova yritys siellä jälleen samalta koneelta näyttäisi olevan ;)

      Poista
  16. Ok. Ei muuta kun perse pystyyn ja kohti uusia homosteluja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keksi ensin parempi homo-"vitsi" ja tule sen jälkeen takaisin.

      Poista
    2. jos on jtn sanottavaa nii voisitte ees omalla naamalla tulla sanoo eikä anona..

      Poista
  17. Muista Niko kuitenkin, että meitä jotka tykkää susta on todella paljon, minäkin 49-vuotias mummeli tykkään susta hirveesti ja joka ikinen Niko Grilli-ohjelma pitää katsoa!!! Kaikkea hyvää toivon sinulle <3

    VastaaPoista
  18. Mun mielestä näiden joidenkin kommentointi ei ole kritisointia, vaan ihan selvää kiusaamista, jopa laittomalla tavalla. Kritiikin antaminenkin on taitolaji, jota näistä esimerkkinä olevista EI HALLITSE yksikään.
    Mutta Niko, sä oot paras...

    VastaaPoista
  19. http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5w5tmh9Hj1qjm9bpo1_500.png

    VastaaPoista
  20. niko älä välitä noista.miks ne sit kommentoi tänne, jos ne kerran on noin sua vastaan? ne on vaa kateellisia sulle ku ne ei näytä niin söpöltä kuin sä :)

    VastaaPoista
  21. Tää on parasta viihdettä ehkä ikinä, anteeks Niko !! Naurattaa vaan miten katkeroituneita ihmiset voi olla, että pitää alkaa avautumaan täällä. Oisko Auroran sairaala mitään kenties ;) Tsemii, pääasia, että oot sitä mitä haluat, viis siitä mitä muut ajattelee ! :) - Hanna

    VastaaPoista
  22. 'plälälä......Kommentit tulee 7 minuutin sisällä, samasta ip-osoitteesta. '

    XD VITTU MÄ NIIN NAUROIN! kyllä on porukalla pokkaa tulla aukoo anonyyminä,ku sillo voi sanoo mitä vaa :Ddddd HYVÄ NIKO OOT IHANA MUS!

    VastaaPoista
  23. Hei Ihana Niko! Nää anomnyymit on hauskoja, välillä oikeen miettii millaiset kasvot siellä on. Olipa julkisuudenhenkilö kuka tahansa aika löytyy tuollaisia oman elämänsä harmaita,värittämiä muiden ihmisten mollaajia ei voi ymmärtää! Miettien että loppujen lopuksi tää elämä on aika lyhyt muiden ihmisten kyttäämiseen jonain päivänä ne herää todellisuuteen "Olisinpa elänyt omaa elämääni." Onneksi sinä Niko olet ihanan pirteä ja eloisa! Tähän voisi lainata Madonnan sanoja : "Olen sisukas ja kunnianhimoinen. Tiedän täsmälleen mitä haluan. Jos se tekee minusta ärsyttävän nartun, niin siitä vain."

    Pusuja ja haleja! :)

    VastaaPoista
  24. Miten joku voi kritisoida sun blogia Niko?!? :o täähän on aivan mahtava blogi! Mun mielestä se on upeeta et kerrot elämästäs kuvin ja tekstein, koska ne jotka on sun faneja nii niitä kiinnostaa aika varmasti sun elämä! Niinku muaki kiinnostaa :) oot ihana Niko! :))

    VastaaPoista
  25. hyvä kommentti äitiltäs =) ihan oikein ! mut toivottavasti noi anonyymi "vihaajat" lopettais jo...ne on luultavasti kateellisia!!

    VastaaPoista
  26. Niko elä välitä jätä noi omaan arvoon, mulle sä oot yks ihanista kamuista:)

    VastaaPoista
  27. hauska postaus jälleen kerran :) kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. täytyy tunnustaa, että välillä tekis mieli "heittää vettä myllyyn" jotta huomioisit kommentin :D

      Poista
    2. Kyllä mä suhteellisen usein huomaan kaikki kommentit. En kuitenkaan ihan aina kerkeä kaikkiin vastailemaan /: JOS on jotain akuuttia mielessä ni kyllä koitan melkein aina vastata:) ÄLÄ siis heitä vettä myllyyn, kommenttisi huomattu/kommentoitu.

      Poista
  28. Pitäskö sen anonyymi haukkujan laittaa oma blogi pystyyn niin sais sitä huomiota mitä täältä hakee !! Yleensä kateelliset ja katkerat ihmiset haukkuu toisia koska oma pää ei ole kunnossa !! -myy- Niko samaa rataa vaan eteen päin :)

    VastaaPoista
  29. Älä välitä tollasist! You're amazing just the way you are :)

    VastaaPoista
  30. Älä Niko välitä Anonyymeistä, mutta älä myöskään alennu samalle tasolle.

    VastaaPoista
  31. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  32. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  33. Jos kaipaat kritiikkiä, niin tiedät, että minä teen sen kyllä. Ja vieläpä livenä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nähdään joku päivä? Saat haukkua mut livenä ja kertoa glamour elämästäsi Jenkeissä! :)

      Poista
  34. Kateus teettää sellaista, että pitää haukkua toista. Eikä kaikkia tarvitse miellyttää,ne jotka haukku toista on itsellään jotain pilessä. Ole Niko oma itsesi edelleen

    VastaaPoista
  35. Niko on paras, ja jos en aina katso Nikon Grilli - ohjelmaa, niin olen täällä blogissa (:

    Niko: Käythän minunkin blogin tsekkaamassa? - www.kiivasaika.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. (: kävin kurkkaamassa!.Huomasinkin että olet uutta puhelinta saamassa. Hehe! Siinä se aika sitten meneekin mukavasti uuden puhelimen kanssa leikkiessä.

      Poista
  36. Niko, sori jos haittaa et kysyn :D

    Minkämerkkkine ja minkävärine sinun puhelimesi on? (:

    PS: Itse ostan Samsung - puhelimen kosketusnäytöl (:

    VastaaPoista
  37. millai saaa ton laajennuksedn (:(:(: pliis vastaaa (: !

    VastaaPoista
  38. Moi niko (:
    Tää sun blogi on mahtava!
    En mä kyl tajuu miks jotkut tulee SUA haukkuun! Ne on sulle vaa kateellisia, ku osaat olla oma itsesi ja näin. Dissaajien ei ois ees pakko kattoo sun blogii, jos niitä ei kiinnosta muu ku sun dissaaminen ): Mut mä kyl tykkään täst sun blogista ihan hirrveen hirrveen paljo<3

    VastaaPoista
  39. Pissaan housuun ku nauran niiin hulluna :D Työ väsymystä tai jotaki vissiin ilmassa, työkaveritki kattoo ihmettelevällä kulmat kurtussa ilmeellä. L O I S T A V A A settiä niko!!! Love it ::D

    VastaaPoista
  40. http://nikojuhanisaarinen.blogspot.fi/2012/07/yam-yam-perjantai.html

    vastaile siihe ruokaohje kysymykseen ! :) oot ihana

    VastaaPoista
  41. Hei niko! oot ihana :) tykkään sun asenteesta ja luonteesta tosi paljon! et pelkää olla oma ittes :)!!!! oon vasta alkanu kattoon nikon grilliä ja lukeen sun blogia ja oon jo ihan koukussa !! nikon grilli on aivan mahtava ohjelma :) ja sun blogi on tosi hyvä :) oot hyvä just tollasena niko! älä koskaan muuta ittees <3! oli pakko tulla kommentoimaa oot vaan niin ihana :)!

    VastaaPoista
  42. sun haukkuminen ei tee noista anoista yhtää sen viisaampia tai 'oikeampia ihmisiä', päin vastoin ! ite oon oikeestaa kateellinen sulle ku osaat & uskallat olla omaittes (: en yleensä sun blogia hirveesti kommentoi, vaikka jotenki tulee niin hyväfiilis jos oot mun kommentii vastannut, nyt kuitenki uskallauduin (:

    VastaaPoista
  43. Mitä väliä sillä nyt sitten on onko jonkun kommentit samasta ip:stä vai ei,eihän noissa kolmessa kommentissa edes haukuttu ketään..

    VastaaPoista
  44. Näiden "pissisten" tekstejä kun lukee niin pitää vaan ihmetellä kun anonyyminä voi kehua ja paijata vaikka kuinka paljon ja se tosi ihanaa,mutta kitiikkiä ei saisi anonyyminä antaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mikä tekee pissiksen ku kehuu jotaki ihmistä ??!?!?!?! :D:D:D::DD huhhuh :D

      Poista
  45. todellakin kaks noista kolmesta kommentista on saman kirjoittajan niinku joku jo sanoiki aiemmin,eli kaks ekaa!unohtupahan sanoo ku täällä mesotaan niin hirveesti anonyymien kommenteista.ja kommentointiosion kaiketi saa myös niin,että sinne ei muut voi kommentoida ku kirjautuneet,jos siis et kestä näitä täällä.muussa tapauksessa miks vauhkota edes koko asiasta,suurinosa kommenteista näyttää olevan teini-ikäsiltä.antaa lasten olla lapsia,olethan sentään jo aikunen(ei kyl uskois)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "todellakin kaks noista kolmesta kommentista on saman kirjoittajan niinku joku jo sanoiki aiemmin,eli kaks ekaa!" Te ette todellakaan näe tätä kyseistä tietoa mistään:) Eli höpöhöpö. Ja nyt mä tosiaan sivutan nämä teidän kommentit jos ne on tätä luokkaa, koska huomiotahan te vain näillä haette.

      Poista
  46. En tiedä mitä merkitystä sillä on mutta niin kuin eilen kirjoitin niin ne kaksi ekaa ovat minun kirjoittamia,kolmannesta en tiedä. Sama ip voi olla useammalla mokkulan käyttäjällä mm.saunalahti käyttää tälläistä systeemiä. En ole 17.47 kirjoittanut Anonyyni.

    VastaaPoista
  47. Juurikin noin,sama ip voi olla monellakin mokkulan käyttäjällä!On se vaikee tajuta että kaks eri ihmistä on todellaki kaks ei ihmistä.Mutta luulkoon omia luulojaan.

    VastaaPoista
  48. Ei vittu, en kestä. Iha loistava ::D hyvä niko.

    VastaaPoista
  49. hahahahhah noloi noi kommentit, niillä ei oo pokkaa tulla omalla nimellä sanomaa asioita :D anteeks jos sanon suoraa mut ihme homofoobikkoja , niitä on maailmassa iha liikaa ! oot niko mahtava, olin iha innoissani ku tulit toisen kerran taloon (: !

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com