lauantai 4. elokuuta 2012

Oonks mä vähän turhan kissa?


Mä niin meinasin tänään jäädä kotiin ja leikkiä kissaa (..jahdata hiiriä ja naukua naapureiden ovien takana,kyllä sä tiedät), mutta Jere puhu mut ympäri. Siihen tarvittiin vaivaiset kaksi tekstiviestiä.

Jerehän laitto mun hiukset kondikseen aikaisemmin viikolla jälleen. Kuten kuvasta on tarkoitus huomata niin aika paljon hiukset vivahtaa tällä hetkellä harmaaseen, mutta sävyte alkaa kokoajan heittämään enemmän vaaleaan. Ehto #1 oli että mun hiuksista ei lähde tyvikasvu pois, koska mun mielestä se tekee tästä pehkosta luonnollisen näköisen ja juuri sellaisen mitä just nyt hiuksiltani haluan. 

Nyt teitä tietenkin kiinnostaa miltä se Voxyssa työskentelevä Jere näyttää? Kuka on mun hiusteni takana ja kenen kanssa mä tänään olen viihteellä?

Sehän selviää yhtä nappia klikkaamalla täältä.

*) Blogissani on nyt viimeisten päivien aikana juteltu piilomainonnasta, joka on muuten kiellettyä suomessa. Kerrottakoon teille että sain hiukseni ilmaiseksi, koska meillä on Jeren kanssa yhteistyösopimus joka koskee sitä että he saavat näkyvyyden blogissani ja minä saan kaupungin parhaassa mestassa hiukseni ilmaiseksi. Oletteko tyytyväisiä? 

14 kommenttia:

  1. Voooi ihana Niko ! ♥ Pystyykö sulle lähettää sähköpostia? Ja jos voi niin mikä osote? :)

    VastaaPoista
  2. Voi ku sie oot sulone. ;o Ja tosi kivat hiukset sul. :)

    VastaaPoista
  3. Joo Jere osaa aina hommansa! oon kauhuissani jos mä lähen sinne Unkariin pariksi kuukaudeksi että kuka mun hiukset sit laittaa ?! :O

    VastaaPoista
  4. voi toi kuva...miten joku voi olla noin söpö?! sul on ihanat hiukset. siis olet täydellinen ;)

    VastaaPoista
  5. Söpöt hiukset :)

    VastaaPoista
  6. oivitsi niko olet ihana ♥ ♥

    VastaaPoista
  7. sun silmät <3 ...

    VastaaPoista
  8. Noi korvat, miten söpöt♥

    VastaaPoista
  9. Söpö!!! :'33 Hienot hiuksetha sulle tuli!

    VastaaPoista
  10. vihree coltin sytkäri <3 :D

    VastaaPoista
  11. Niko oot ihana <3 voiks sullle lähettää fanipostiii ?? <3 ja älä ota noit negatiivisii koommenttei vastaaa :DD ooot ihana<3

    VastaaPoista
  12. oi nikoooo, oot niin ihana <3 älä välitä negatiivisist jutuist, oot paras :-D ! <3

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com