tiistai 22. tammikuuta 2013

Kuvia! Kuvia! Kuvia!


Oon istunut kohta neljä tuntia koneella kunnes muistin että mullahan ois yksi blogikin joka varmana kaipaisi päivitystä. Ihan turhaan en ole tässä koneella istunut sillä olen nimittäin raapustanut muutamia työhakemuksia ja yhteen sainkin heti vastauksen & sovimme tapaamisen myöhemmin viikolle. Jee! Tuntuu että vihdoinkin alan saamaan juttuja hoidettuna. Aloin aamulla tekemään "Päivä kuvina"-postausta että olisin kuvannut koko tämän päivän teille, mutta.. koska mä nyt istun tässä koneella tukka pystyssä & ainoa saavutukseni on päivältä muutama työhakemus ja koirien kanssa ulkoilu.. ajattelin että hanke siirtyy ehkä huomiselle jolloin olen liikenteessä heti aamusta lähtien : )

Tässä nyt kuitenkin muutama kuva tuolta instagramin puolelta (tuttuun tapaan), onko muut yhtä koukussa siihen kuin minä? Saatan iltasin selailla eri ihmisten kuvia muutamankin tunnin ja heidän sivuiltaan taas eksyn seuraavan sivuille.. ja plaa, huippua!

Mut löytää sieltä siis : nikosaarinen (yllättävä nimimerkki..hah)


#duckface juuri sellainen ilme mitä multa voi odottaa 7% humalassa. 


 #chihuahua neiti päätti ottaa itsestään muutaman peilikuvan (daa). 


 #satama näytti tältä kun saavuttiin Helsinkiin laivalla.


#chihuahua neiti ja hänen pesänsä kaikkine pehmoleluineen.


#helsinki ja mieletön pakkanen.


#chihuahua neiti lähti hieman lenkille. 


#chihuahua neiti nostettiin jäähylle kirjahyllyyn. 


#aamukahvi nautinto. 

Nyt taidan sulkea koneen hetkeksi ja hypätä viltin alle tuonne sohvalle. EMMERDALE! Ja kiitos sille joka eilen vinkkasi mistä Salatut Elämät voi katsoa ennakkoon ilmaiseksi. Niin me sitten teimme ja mitä mä nyt odotan illalta? No onneksi huominen jakso ilmestyy sinne varman joskus 20-21 pintaan eli meitsi elää nykyisin niinku vuorokauden etuajassa ja vielä ilman mainoskatkoja, luxusta ;) 

15 kommenttia:

  1. Mistä sä katot salkkarit ennakkoon ilmatteeks? ;o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Edellisen postauksen kommenteista voi lukea/kopioida osoitteen nettivuille kun joku sen sinne vinkkasi:)

      Poista
  2. Aamukahvi, päivän tärkein asia! :D can't live without <3
    terveisin blogisi aktiivinen lukija, joka tosin ei tätä ennen ollut uskaltautunut kommentoimaan. hih :D

    VastaaPoista
  3. "#chihuahua neiti nostettiin jäähylle kirjahyllyyn." Voi raukkaa, ihan pakko oli nauraa tälle, mitäs pahaa sitä ollaan tehty? :P
    Ja pakko sanoa vielä, että aamukahvi on paras kahvi.

    VastaaPoista
  4. Koirienkiduttaja tarvii pukee niit tollee rääkkääjä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itekki kattelen ihan kauhul tua helsingis ku koira on puettu, ne näyttävät ihan naurettavilt ja harvemmin niistä on edes mitään hyötyä :P

      Poista
    2. Onneksi te ette pue koirianne / omista niitä :) Minä puen omani ja ..ei mulla oikeastaan muuta. Rok rok!

      Poista
    3. Vaa pakko sanoo et ku on näin kylmä ulkona nii noin pienet koirat jäätyis kuoliaaks sinne ulos , ja se jos jotain on rääkkäystä .
      Löytyy varmasti tietoa myös googlesta :)

      Poista
  5. pettymys sinäänsä, et melkein kaikki samat kuvat löytyy naamakirjasta ;;)))
    aamukahvi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näistä kahdeksasta kuvasta yksi on facebookissa :)

      Poista
  6. ihania kuvia taas Niko! :3 ja ihan mahtavaa, että oot saanu noita työhakemuksia laitettua, toivottavasti saat sellasen työn, mistä tykkäät :)

    Öitä sinne teille :) ♥

    VastaaPoista
  7. Jee joku muukin kattoo Emmerdalea! Kaikilta kuulee vaan et se on vanhojen ihmisten ohjelma, höps sanon minä :D

    VastaaPoista
  8. Mä oon huomannut ton Instagrammiin koukuttumisen!! Latasin sen vähän reilu viikko sitten ja oon viettänyt ihan älyttömästi aikaa sen parissa.

    Samoiten Candy crush sagan! Pitikin lukea se sun postaus, jossa sanoit olevas koukussa siihen, koska samalla hetkellä mä latasin kyseisen pelin itselleni.. Ja voitkin päätellä lopputuloksen.. :--D

    VastaaPoista
  9. hahaha! ihania kuvia:3 varsinkin tuo toinen kuva :--p<3

    VastaaPoista
  10. Katot siis salkkarit ennakkoon, eikä ees maksa? Missä tää tällänen onnistuu? D:

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com