keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Yhyy :(


Mä en oikeen keksi mitään kirjoitettavaa. Oltiin Bravuriassa. Join kaljaa ja söin pastaa (..pitäis toimia) vaan eipä toiminutkaan. En ole koskaan ollut yhtä pettynyt tuolla käydessäni. Ruoka oli hajutonta ja mautonta. Ja kokki aiheutti mulle ihan oikeasti harmaita hiuksia. En tiedä mikä näistä ärsytti eniten.

"Mun tyttöystävä jätti mut kun olin intissä"
"Tuleeko valkosipulia tai chiliä?" (kun tää kysymys esitettiin kolmannen kerran meinasin marssia ulos)

Käytiin tän jälkeen Tiinan kanssa vielä juomassa yhdet ja hakemassa mulle lohdotukseksi housut henkkamaukalta :) Materiaali piristää kummasti. 

Ps. En oo vielä saanut laitettua sitä työhakemusta.
Ps. Kirjassa mennään kohta sivulla 200.
Ps. Lähden huomenna laivalle.

7 kommenttia:

  1. jumalauta sun kanssas.
    tarvii tunkea kuvia donitseista tänne, ku mulla ei ole mahdollisuuta yödä niit tämmöse pikkukyläs :D:D
    vituttaa.
    mutmut sait uuden lukijan, luv u <3

    http://neettasblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Hei ota videoo laivalta!! :) (sori viime kommentissa oli kirjoitusvirhe)

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Voi niko sua ps. i love you ! <3 pus
    T: Kova fani

    VastaaPoista
  6. meinasin jo oksentaa kun luin että kokkia aiheutti hiuksia sun ruokaas tms :D silmähärö

    VastaaPoista
  7. VOI HITTO :((( Oikeesti, asun tääl jossai metikös, eikä mul oo mahollisuutta syödä tollasii namnamdonitsei. Mut juu, oon uus lukija :)

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com