torstai 21. helmikuuta 2013

Morkkis!


Jotenkin yllättäen mä lähdin eilen viihteelle. Nina soitteli levyjä ja mä biletin ventovieraiden ihmisten kanssa. Haha! Mulla on vuosisadan morkkis ja vapina. Aamulla oli vähän sellainen "mä en juo enää koskaan" -fiilis, mutta harmi että mä taidan jo huomenna joutua sortumaan taas. Viikonloppu pitää sisällään mm. yhdet tuparit ja lauantaina ois tarkotus tehdä porukalla hyvää ruokaa & nauttia hieman "seurustelujuomia" <- ei sovi yhtään mun suuhun sanottavaksi! Seuraavana viikonloppuna sitten puolestaan lähden laivalle ja pyörimään muutamaksi tunniksi Tallinnaan, joten voipi olla että kosteina jatkuu nää mun viikonloput.. fuck!


Mä en tiedä kuka toi kuvan tyttö on, mutta toi toinen oon ilmeisesti minä? Löysin tän kuvan just puhelimesta.

9 kommenttia:

  1. Hahah! Mut eiks näissä reissussa oo kuitenkin se omanlainen hohtonsa? :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On joo..mutta tää seuraava päivä on aina hieman "rankka" :D

      Poista
    2. Ex tempore reissut on kaikista hauskimpia :) Turha morkkistella!

      Poista
  2. tuo sun kuvan tyttös on erika parviainen :D

    VastaaPoista
  3. Hahahah ei vittu xD mitä huomenna puuhaat :) ?

    VastaaPoista
  4. :DD Ihan ok päivitys mut sit naurattaa oikeessa alhaalla oleva mainos:

    Apua alkoholismiin
    www.apuaalkoholismiin.fi
    Rehappi - tehokasta päihdehoitoa Minnesota-mallilla

    VastaaPoista
  5. Eeri on toi su böönas, fb.s levitelly myöa tota kuvaa...

    VastaaPoista
  6. hahah oikeesti miten oot päätyny poseeraamaan ventovieraan kanssa ? :--D kiitos nauruista!

    VastaaPoista
  7. https://www.facebook.com/Eeeeeriii

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com