sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

CiaO!

Instagram - nikosaarinen 

Btw saatiin eilen pelastettua mun hiukset ja mun ei tarvinnut kasvattaa siispä tuota pipoa mun päähän. Iltaan kuului mm. mun show noiden korkokenkien kanssa. Että se on aina yhtä huvittavaa kun mies laittaa korkokengät jalkaan jotka on kahta kokoa liian pienet. Sorry! 
Tänään oon vaan chillannu ja hengannu koirien kanssa. Nyt mulla on pesukone päällä ja ajattelin hieman siivoilla tätä loukkua. On meinaan hippasen kamalaa kun alkaa aurinko paistamaan sisään ikkunoista ja joka helvetin pölyhiukkanen näkyy. Seuraavaksi pitäisi purkaa vaatekaapit ja järkkää ne. Piiiiiiiiiiitkä ilta siispä tiedossa.

Äsyttävää, mutta joskus tämä kevätsiivouskin on tehtävä..

7 kommenttia:

  1. Sulta löytyy varmaan ihan kiitettävästi kuvia itestäs? :D
    http://bewhatyou.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mä yleensä poistan nää kuvat koneelta heti kun ne on julkaistu / jos on julkaistu :)

      Poista
  2. jaksaispa itekki siivota vaatekaappia.. mutta jotenkin mä aina käytön jälkeen rippottelen vaatteita pitkin huonetta, kadotan tai muutenvaan sotken kaapin uudestaan.. oon kyllä yks urpo. tarvisin niiin kipeesti lisätilaa vaatteille.. :D

    VastaaPoista
  3. Bwahaha, totta, se on aina yhtä huvittavaa. :P

    VastaaPoista
  4. Iihanat korkkikset on! Lahjotatko mulle? ;D

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com