maanantai 1. huhtikuuta 2013

Luonnollinen ja kaunis rusketus - vuodelta 2011!


Äskön valitin että mulla on ehkä kuumetta, mutta nyt mulla on myös paskahalvaus.

Kuvaa klikkaamalla voitte katsella "tasaisen ja luonnollisen" rusketukseni pieniä yksityiskohtia (läikkyjä).

Melina voitko hommaa A. elämän? B. lopettaa facebookissa kommentoimista vuoden 2011 kuviin? C. poistaa tämän? D. mulla on susta kuvia baarikärpäsestä! HAHA! Ok, kieltämättä tää oli ihan hauskaa ja saimpahan ainakin muuta ajateltavaa. 

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. ne on hauskoja kuvia ne grillikuvat, voin muokata ne sulle kivaksi & julkaistaan ne vaikka molempien blogissa? JOKISEN ELLU PRKL! :D

      Poista
    2. Hei oikeesti ne kuvat tuhoot!! Niitä ei julkasta kenenkää blogissa! :D :D ai hitto mua naurattaa!! :D

      Poista
    3. MÄ MYYN NE KUVAT SILLE GRILLILLE jos ne haluaa käyttää niitä esim. markkinoinnissa :D:D:D:D:D kelaa ne isolla siinä rautatientorin kulmassa? :D

      Poista
    4. Hei nyt stfu :D kerranki sä olit suht selvä ja käytit tilaisuutta hybäks dissatakses mua:D POISTA NE! :D

      Poista
  2. On kyllä kaunista ja tasaista poikaa. :D bwahaha, anteeksi nyt, mutta...joo. Aika komeaa.

    VastaaPoista
  3. Ihana! En saanu muuta sanaa suustani heti, kun katoin. :D

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com