torstai 23. toukokuuta 2013

Shoppailua ja panikointia!


Saarinen juoksi taas iltapäivän keskustassa kuin Ellun kanat eli päättömänä. Oli niin kiire ja tuhat asiaa muistettavana, mutta se tärkein unohtui.. PARTAHÖYLÄT! Mulla oli kauppalistakin tehtynä paperille, mutta.. hyvin onnistuin poikkeamaan siitä ja lapasesta lähti. 

Istuin hetken subilla ja söin lounaan itseni kanssa. Lueskelin samalla teidän kommentteja blogista & instagramista. Melkein aloin itkemään. Ootte vaan jotenkin niin symppiksiä. Ehkä mulla on vaihdevuodet tai kuukautiset (miehilläkin on, älkää naurako) ja oon siks jotenkin tosi herkkänä. Tai sitten mä vaan elän nyt elämäni parasta aikaa. Kivoja juttuja tulossa ja oon löytänyt itselleni ihan mielettömän duunipaikan & odotan kesää ihan vaan tosi innoissani, huomenna ulkomaille.. ja ja.. Sitten tottakai te ootte ihan tosi suuressa asemassa myös mun elämässä. Ilman teitä mä en tekisi vireillä olevia juttuja ja en tiedä olisiko esim. tätä blogia ilman teitä lukijoita. 


 Hain Glitteristä korutelineen jota olen himoinnut jo muutaman viikon. Mukaan tarttui tietenkin yks kaulakoru ja muutama käsikoru.. Oon jotenkin löytänyt nyt korut uudelleen pitkän tauon jälkeen ja se varmana tietenkin johtuu siitä että olen niiden kanssa viikottain tekemisissä duunini suhteen. 


Hiuspuuteria.. jolla saan hiukseni kätevästi "hattaran vaaleanpunaiseksi" ja se lähtee pesussa pois. Ei ehkä ollutkaan sittenkään mun juttu kun testasin äskön, mutta 20 euron hintalappu kun roikkuu kyljessä niin pakko siitä sitten vaan on tehdä se "the juttu". 


 Eilen taisin teille postailla siitä mun innostuksesta että toi yksi seinä on täynnä kehyksiä.. No nyt mä sitten sattumalta kävelin Tiger -myymälän ohitse ja kävin kurkkaamassa niiden valikoimaa (siis aivan jumalainen kauppa) ja siellähän niitä oli. Tää määrä ei miellytä mua alkuunkaan, koska näitä pitäisi olla noin tuhatsatakolmetoista lisää, mutta alkuun päästään.. 


Nykyaika on ihmeellistä.. kävelin sattumalta jonku liikkeen ohi ja tajusin että teetän kuvia suoraan mun puhelimesta. Siinä meni noin 5 minuuttia ja tädää! Mulla oli niin kamala kiire että klikkailin vaan kuvia puhelimestani siihen laitteeseen. Himassa huomasin että tää ei ehkä ollut alkuperäinen ajatus että mun seinällä on mun duckface-kuvia sata. Itserakasta.. pelottavaa.. no ajatus oli tosi ihana ja mä voin jakaa näitä mun kaikille rakkaille ystäville jotka tietenkin haluaa näitä mun kuvia lomppakkoon, seinille ja baarilaukkuihin. Ei ees halua. Mutta on siellä kuva äidistä, muutamasta ystävästä ja koirista. Mä vielä hion tätä ideaa päässäni, mutta kiva tästä tulee.


Ok..


H&M mä oon sanonut tän ennenkin että mä diggaan oikeesti kulkea aika halvoissa vaatteissa, koska mulle on tärkeetä se että vaatteita on paljon kuin se että mulla ois muutama vaate jotka on maksanut omaisuuden. Henkalla ois ollut niin paljon kaikkee kivaa että mun piti karsia osa pois ostoksista ja suuntaan sinne sitten reissun jälkeen uudestaan.

...ja toi lippis! Mä tiedättekö rakastan lippiksiä ja mun mielestä mä omistin niitä joskus tosi paljon, mutta nyt ne on jotenkin ihmeellisesti kadonnut. Oisin ostanut näitä lisää vaikka tusinan, mutta en jostain syystä huomannut muita kuin tämän :X 

Mä en ehkä kerkee pesemään (..tai kerkeen), mutta ne ei kerkee kuivumaan niin vaatteita. Joten mun pitää vielä punnita että lähdenkö reissuun sillä idealla että kaiken saa sieltä vai pitääkö mun oikeesti vielä aamulla piipahtaa keskustassa. Mä en edes tiedä missä mun matkalaukku on ja saatika että mä oisin vielä pakannut. Kaikki kamat makaa muovipusseissa ympäri asuntoa. Mä niin salee raahaan noi kehyksetkin sinne reissuun vahingossa *koputtaa puuta*.


Yves Rocherille en kerjennyt tekeen tilausta joten hain tän sieltä myymälästä. Tää on jotain niin parasta! 

"Ylellisen kullanhohtoisessa kuivaöljyssä on Tahitin monoïn kaikki ravitsevat ominaisuudet ja ihana tuoksu. Hienonhienot helmiäishiukkaset antavat ihollesi ja hiuksillesi kaunista kullanhohdetta ja korostavat rusketustasi upeasti. Silkinpehmeä kuivaöljykoostumus imeytyy nopeasti jättämättä iholle tahmeaa tai rasvaista tuntua. Iho saa lämmintä hehkua ja eksoottisen tuoksun, hiukset lisää kiiltoa ja pehmeyttä."


Kaikki tietää kuinka friikki mä olen kun puhutaan rusketuksesta tai sen korostamisesta. Tää on siis ihan number one!

Tuote löytyy täältä ja on nyt tarjouksessa. Plus kun kirjoitat kassalle koodin TAN13 saat tilaajalahjana ilmaisen itseruskettavan joka löytyy myös meikäläisen peilikaapista kesät ja talvet.

Kaikki ihanat aurinkotuotteet Yvesiltä puolestaan tästä.

Nyt läppäri kiinni ja vielä Keravalle moikkaamaan äitiä! Mulla tiedättekö tulee vielä kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiire!


*sis.mainoslinkin joka on tuotettu yhteistyössä yrityksen kanssa

49 kommenttia:

  1. Ihan toi kuva idea!!! Tehään tollanen meidän matkasta!!! <3 ja muutenkin ihan loistava... Ei hitto muru huomenna mennään! Mä soitan sulle viel illalla.. <3 <3 Oot rakas!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu soittele <3 huomenna se sitten alkaa! Voi juku! :) HURJAAAAAA!

      Poista
  2. Paljon oot kyllä ostellu tavaraa :D Mut toi hiuspuuteri on kyl varmaan siisti! Laittele kuvia missä sulla on sitä hiuksissa!!! :)

    Keep It On Going ! <3

    VastaaPoista
  3. en oo näkeviään yhtää kuvaa susta ja musta tuolla! mutta pistetään se kiireen piikkiin. :D <3

    ja ala nyt hyvä mies pakkaamaan! kun mä huomenna tuun sinne niin olis kiva kun olisit jotain jo pakannut! :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuu muru ajoissa niin auttelet mua! JOO, ei ainuttakaan kuvaa meistä.. se oli ihan taktinenveto, koska en halua sua mun seinälle. PISTE. HIHIHIHI,eikai<3

      Poista
    2. Joo mä pistän vaikka 12 kellon jo soimaan niin pääsen ajoissa lähtee! ehdin sit kumminki nukkuu viel sen jälkee ku oon heittäny sut :)
      Soittele vaikka illalla tähtösten yms jälkeen kun oot kotona niin sovitaan vielä tarkemmin <3

      Poista
  4. tiger on ihan mahtava kauppa. siellä vaan on kaikkea.
    Ja toi koruteline on iha hemmetin hieno. Ite joudun käyttää sellasta mustaa arkkua, jonka jouduin joskus riparin jälkeen ostaan kultasepänliikkeestä, makso 50e. HYI, en olis ostanu mutku pakko oli.
    Pidä muuten jättekivaa siellä ulkomailla <3

    ps. voisin tulla ryöstään sun korut ;)

    VastaaPoista
  5. Me oltiin eilen luokkaretkellä helsingissä ja oli huono sää ja niii mut reissun kruunas ku me nähtiii sut töissä :3

    VastaaPoista
  6. Ihanat noi korut mis lukee love,peace jne. :DD
    Mut tuleeko kesällä taas Nikon grilli? :3

    VastaaPoista
  7. päivän naurut taas tästä sun postauksesta :D ja tarkotan tota hyvällä tavalla, hauskasti kirjotettu. ps. mistä ostit ton color bugin?

    VastaaPoista
  8. Vähän ihania vaateitta ja tavaroita. En tiiä mitä ite tekisin jos en sais lukee sun blogia, koska nää saa aina tosi hyvälle tuulelle tälkii hetkel sun blogin ansiost oon tosi ilonen ja päivä parani samantien.
    Ite kirjotan kans blogia mut se ei oo näin pirtee ku sun koska en saa paremmin koskaa mitää ilosta kirjotettavaa aina vaan kaikkee surullist mut onneks on sun blogi joka pelastaa.
    Oot vaan niin paras ja ihana. Love you Niko!! <3 <3

    Haluisin niin nähä sut livenä ja nauraa sunkaa mahakippuras. Oot ihana ja paras.
    Pus pus!! :)

    Oho tuli vähä pitkä kommentti :D

    VastaaPoista
  9. Oon jääni yhan koukuun tähän blogiin. Muut muotiblogit ovat nii kaupallisia nykyään!

    VastaaPoista
  10. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  11. Oot jotenki ihan hirveen ihana ♥ ja löysin tän sun blogis vasta äsköttäin, mut rakastuin heti :)

    Sä pukeudut varmaan paremmin kuin kukaan mies Suomessa ! :)

    (Viidakon tähtöset tänäään, kattominen loppuu, jos sä tiput..)

    -Aada

    VastaaPoista
  12. Voi Niko Voi Niko! <3 Mulla on ollut mitä hirvein päivä, eikä mikään onnistu. Nyt viimein tajusin rauhoittua sun blogin ääreen ja heti parani mieli<3 :) Olet aivan ihana!

    VastaaPoista
  13. Tosi ihanat ostokset!! Sulla on nii magee tyyli ja toi rusketuksen tehostaja pakko itekki saaha! Voiku oisit hetero:( haha <3 hyvää matkaa niko oot paras :)

    VastaaPoista
  14. lähekkö sinne aurínkorannan tähtösiin huomenna?:)

    VastaaPoista
  15. Kävin tänää glitterissä(en tosin helsingissä) ja mun ois pitäny ostaa noi käsikorut siis noi eriväriset ja olinki jo kassalla, mut en sit ostanukkaa, ku löysin yhe ihana liskokorun(: mut mun on pakko kysyy et miten sä osaat aina servata kaikki, jotka sua haukkuu? ite ainakaa en keksis mtn takasi=D Mut oot ihana, love ya<3

    VastaaPoista
  16. MIKS OSTIT TON H&M PAIDAN MIS LUKEE '' summer, party, jnejne.. ja girls '' :D ? sähän oot homo xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jos niko vaikka tykkäs siitä :3 ja se girls ei siinä välttämättä tarkoita tyttöjä siinä mielessä :)

      Poista
  17. Kävin tänää glitterissä(en tosin helsingissä) ja mun ois pitäny ostaa noi käsikorut siis noi eriväriset ja olinki jo kassalla, mut en sit ostanukkaa, ku löysin yhe ihana liskokorun(: mut mun on pakko kysyy et miten sä osaat aina servata kaikki, jotka sua haukkuu? ite ainakaa en keksis mtn takasi=D Mut oot ihana, love ya<3

    VastaaPoista
  18. hyi helevetti..älä laita siitä saatanan sotanorsusta yhtään kuvaa seinälles.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuules nyt, miten KEHTAAT puhua toisista ihmisistä tuolla tavoin? Ymmärrätkö, kuinka paha mieli tuollaisesta voi tulla? Mitä helvetin väliä sillä on, onko ihminen "sotanorsu" vai "kukkakeppi", luonne se on joka ratkaisee! Helvetti kun pistää vihaksi tuollaiset ymmärtämättömät ja sopeutumattomat rasistit. Et taida paljoa liikkua ulkona, sillä siellähän niitä näkyy yhtä lailla kuin hoikkiakin ihmisiä. Sinun sietäisi pyytää anteeksi! Niko voisi kyllä estää anonyymit, kun heti tulee tälläistä kommenttia.

      Poista
  19. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  20. Ai hitsi noi oli kivat noi rannejuttelit! :) Itsekin myönnän että sisälläni asuu pieni korufriikki... Mutta shh, pidetään se salaisuutena ;)

    - P / Moderni maailma

    ps. miten toi pinkkipuuterihomma toimii?

    VastaaPoista
  21. Ihana blogi löysin tän tänää ja ihan varmasti alan lukee! lisää tälläsii :) love u :))

    VastaaPoista
  22. oi ihania vaatteita! käytätkö muuten tota Dry Oilia hiuksiin vai ihoon ? taikka molempiin? Että onko kiva hiuksille?(: pusuja, oot parhain <3

    VastaaPoista
  23. Laita jotain kuvaa ku sulla on tota puuteria hiuksissa?:)Ja myös sieltä matkalta paljon kuvia?:) Oi vitsi oot kyl ihana Niko !:)♥ Pus!♥

    VastaaPoista
  24. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  25. Hihiii näin sut tänää HM, mut en viittiny tulla kysyy oisikko voinu ottaa kuvan mun kaa ku sul näytti oleva vähä kiire :D Mut hyvää matkaa!

    VastaaPoista
  26. 3000 lukijaa rikki !! Ja kyl mä ainaki haluisin susta duckface kuvan mun lompakkoon :3!

    VastaaPoista
  27. Ihgua reissua sulle ja muista jättää kehykset kotiin ;) Huippu blogi sulla ja oot muutenkin tosi symppis :)Kohta katsomaan Viidakon tähtösiä :D

    VastaaPoista
  28. En tiedä ,mutta kun luen naisten kirjoittamia blogeja vaatteista, tavaroista yms mitä ne on ostanu, nii mua ei oikeen innosta. Mutta ku tätä lukee niin tää on kyllä jotaki niin mielenkiintosta. Ehkä sen takia että mies kirjottelee näin hyvää blogia! :>

    VastaaPoista
  29. noi glitter ranneekkeet!:D mul on ihan samanlaiset:D!

    VastaaPoista
  30. Hieno toi sun ranteessa oleva tatuointi. :)

    VastaaPoista
  31. tuo Kevin Murphyn color bug ei ole hius puuteri vaan ns. hiuksille tarkoitettu väri liitu jolla saa helposti esim. dipit :) anteeksi pilkun viilaus mutta en voinut itselleni mitään :Dd
    ps. tyksin sun blogista ihan superhyberisti! :)

    VastaaPoista
  32. heiii Sull on oikeest iha paras bligi luen sen aina :). Ja mull on samallaiset noi kumirannekorut tai mitkä onkaa missä lukee peace,love jne!!! mut joo pidä siel lomal hauskaa :). Ja sori ku joudun kirjottaa tuntemattomal

    VastaaPoista
  33. Niko mulki on toi usko,toivo,rakkaus koru♥ se on iha paras koru! (: ps. Oot ihan paras♥

    VastaaPoista
  34. SIIS OMG MULKII ON SAMANLAISET KORUT KU NIKOL!!!♥ (siis noi värikkäät:D)

    VastaaPoista
  35. Noi kuminauhakäsikoru systeemit <3 muullakin on sellaiset :D

    VastaaPoista
  36. Missä sä oot oikee töissä? :) ja heiii ihanat noi korut :3

    VastaaPoista
  37. Millä oot tulostanu noi kuvat?

    VastaaPoista
  38. oot ihana ! sun jutuille repeilee aina ku kattoo viidakon tähtösii ;) oot vaa niin paras tyyppi !! :) <3

    VastaaPoista
  39. Hei mikä toi juttu on siis millä sait noit kuvat kännykän kautta tollai?:)

    VastaaPoista
  40. Mulla on tommosta Monoi tahiti hajuvettä, on muuten ihanin ja paras!

    VastaaPoista
  41. Kiitos Niko nauruista! Ja siitä et meni limpparit näppikselle! PRkl. Mut ehkä hieman purskahdin nauruun tuolle "Mä niin salee raahaan noi kehyksetkin sinne reissuun vahingossa *koputtaa puuta*." Mulle on käynyt kerran noinkin. Kahvakuulan vedin miamin reissuun mukaan! O.o Mitä mä sillä siel? No en mitään. Mut jäi kuula sinne :D

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com