torstai 9. tammikuuta 2014

Poika tahtoo lunta!


Mä oon twiitannut jo kymmenen kertaa twitteriin kuinka mä kaipaan lunta. Oon oikeesti ihan rytmillisesti hukassa kun täällä Helsingissä on ollut yksi lumellinen vuorokausi ja se oli siinä. Jos olisin tiennyt että enempää ei ole tarjolla olisin pullottanut sitä ja nauttinut pieniä annoksia aina toisinaan. 

Kuinka moni teistä kaipaa lunta? 

Mun oli pakko tuoda tää aihe myös blogini puolelle,koska mä en kehtaa enää twiitata siitä yhtään enempää. Huomiseksi (perjantaiksi) ne on luvannut lunta ja voi että tää poika toivoo että kun kello 09.00 herättää mut niin maa olisi valkoisena. Päätin kaivaa muutaman kuvan ihan vain siksi että muistan sitten aamulla miltä sen talven oikeasti kuuluu näyttää :)


Toivon niin kovasti että pääsen näiden kuvien maisemiin jälleen viikonloppuna. Kyllä se vaan on niin että kun on Suomalainen ja tottunut siihen että täällä kerran vuodessa on talvi niin kyllähän sitä jo tammikuussa hieman odottelee! 

Talvi tule, ihan pikaisesti vain, vaikka vain viikoksi. 

8 kommenttia:

  1. missähän se lumi on... jatkuvasti luvataan kaikenlaista mut ylläri ei oo vieläkään! perkele..

    VastaaPoista
  2. Hui... Meillä on jo 30-40 senttii. Yöllä tuli semmoset 10 cm mut paikoin jopa 20cm :)

    VastaaPoista
  3. tampereella oli yön aikana tullu pari senttii lunta, tuu tänne :D olin iha fiiliksissä aamulla kun maa oli valkonen :)

    VastaaPoista
  4. täällä ylistaros on !

    VastaaPoista
  5. mulla ei oo kyllä yhtään ikävä lunta :S oikeestaa lumi on jees, mutta se pakkanen... jos vaan vois olla +20 ja lunta niin kelpais, mut ei oo ihan mahdollista.. blääh :(

    VastaaPoista
  6. Moi Niko, itsekin kaipaan ihan sairaasti lunta. Tämä jatkuva syksy ei ihan nappaa enään. Nyt ollaan hesassa jo reippaasti pakkasella ja vielä kun alkais satamaan niin toiveemme toteutuu.Niko oot niin ihanan positiivinen, sua olen seurannut tän viimeisen BB jälkeen =)

    VastaaPoista
  7. kiva tää sun blogis! :) oon lukenu jo pitkään tätä ja tietääkseni ensimmäistä kertaa uskallan kommentoida sulle :) mutta jos kiinnostaa nii käy tsekkaamassa mun uus blogi, johon en oo kerinny kirjottaa ku vaan kerran mutta käy ees kattomassa millasia postauksia teen! :)
    http://iibulaaba.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Mäki ootin tosi pitkään että satais vähän lunta ja että se pysyis edes viikon verran maassa. Oulussa on nyt ollu pari päivää ihan kivasti lunta ja lisää sataa. Nää 18 asteen pakkaset ei vaan oo yhtään mun juttu :/ Mutta ainaki mitä mä sun ig:tä katoin nii eikös Helsingissäkin oo nyt kuitenki lunta? :)

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com