sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Sorruin (taas), sori!


Iltaa/Yötä. Olisin varmana sortunut tänään/eilen viihteelle ellen olisi a. nukkunut ihan törkeän huonosti edellisenä yönä b. jos en olisi ottanut itselleni lauantaiksi työvuoroa. Onneksi mä istun nyt tässä koneella ja napostelen viinirypäleitä. Ja koska nukuin päiväunet niin varmana ihan heti en ole nukkumaan menossakaan, joten kelasin seuraavaksi viihdyttää itseäni jollain hyvällä elokuvalla. 


Mulla oli paljon lupauksia tälle vuodelle. Taas tuli sorruttua. Oon kuitenkin ylpee siitä että olen onnistunut välttelemään mäkkäriä. Syönyt tänä vuonna jo kahdesti salaattia (mikä on enemmän kuin viime vuonna,haha). Juonut muutaman lasin vettä päivässä. Ja syönyt vihanneksia ja hedelmiä. 

Jos mä lupaan juoda päivässä lasin vettä ja en onnistu siinä niin sitten on jossain vika. Nää mun lupaukset on niin surkuhupaisia että en viitsi edes kaikkia sanoa ääneen. 

No mikä lupaus meni nurin? Lupasin itselleni että en osta ainuttakaan korua nyt hetkeen. Mulla on paljon käyttämättömiä koruja ja jotenkin tulee aina vedettyä ne lempparit kuitenkin niskaan vaikka ois varaa valita.  No tänään sitten expressions -korukauppa ja niiden alet. 

Kahdesta korusta yhteensä femma. Ei paha? Ja mä kuitenkaan en oo käyny mäkkärissä ja syön nytkin kotona vaan viinirypäleitä.. ja oon juonut lasin vettäkin päivässä. Onks ok?




Mun assari tsekkasi korun ja totesi että se on upea. London oli kuitenkin samaa mieltä että sydän tuosta korusta pitää napsauttaa pois että jäljelle jää vain nuo aseet. 

Korut / Expressions

Juu-u. Kun ihminen on materialisti niin se vain on. Mä oon ihan suunnattoman onnellinen että nää kaksi korua roikkuu mun korupuussa. Vaikka mä en niitä käyttäis niin tiedän omistavani ne. 

Oon ollut ihan liian laiska nyt alennuksissa ja en ole vieläkään onnistunut tekemään oikeen mitään kivoja löytyjä joten kaikki on vaan plussaa mitä tulee kannettua kotiin. Jos nyt totta puhutaan niin mulla on pieni säästäminen tässä menossa, mutta siitä lisää myöhemmin :) 

Nyt taidan vielä kerran heittää haalarini päälle ja suunnata koirien kanssa pisulle.

Ihanaa ja rauhallista sunnuntaita.


Milanolta ja Londonilta märät pusut kaikille lukijoille! :*

17 kommenttia:

  1. mist toi kauppa on?haluun ton ylimmän korun :>

    VastaaPoista
  2. nähtiin kavereiden kanssa sut tänään töissä, mutta ei rohkaistuttu tulla pyytämään yhteiskuvaa.. :D olit kyllä niin iloisena siellä !! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla :) no ehkis ensi kerralla sitten! Pus.

      Poista
  3. ootko onnistunu olemaan polttamatta :)

    VastaaPoista
  4. Ihanii koirii meilläkii on koirii ja kiva postaus ja ei aina voi onnistuu lupauksissa pää asia että yrittää <3 :3

    VastaaPoista
  5. Mäki eksyin ostaan koruja. Tartten niille isomman säilytyspaikan :D ahhah! Ite en tehny mitään lupauksia. En kuitenkaan pystyis pitään niitä, ainii tipaton ob yrityksessä

    VastaaPoista
  6. Jes hyvä ei mäkkäriä! Oon ylpee:) ja jos sulla on jotain ylimääräsiä koruja mistä haluut eroon ni mää on ihan halukas ostamaan niitä! Oon tosi huono ostamaan koruja mutta sulla on jotenki aina niin inspiroivia ja semmosia jänniä tai en osaa selittää mut en vaan tajua miten löydät nuo parhaat aina:D

    VastaaPoista
  7. Noi korut on ihania! Ite sorruin ostamaan Guessin-rannekorun tänään. Että sinne meni rahat, vaikka tarkotus oli säästää uuteen kameraan..

    VastaaPoista
  8. Ihana postaus :3 Mut sunkin pitäis tehä 10 parasta kommenttia-video! ;) Oot paras!! :*

    VastaaPoista
  9. voi voi niko, ostit koruja :/ olen pettynyt sinuun. no en ole :) Millon tuut kuopioon, haluun nähä sut uudelleen!❤ ja tee video !;)❤

    VastaaPoista
  10. Intissä toi asekoru voi olla kova juttu.

    VastaaPoista
  11. Noitahan voi käyttää monta kertaa toisin ku mäkkärin mössöö mikä tulee toisesta päästä ulos parin pvän kuluttua.

    VastaaPoista
  12. Eikös ookkin kiva käyttää rahat johonkin muuhun kuin mäkkisafkaan;) oon tosi ylpee susta:3 Muista kuitenki juoda vettä vähän useempi kuin yksi lasi, jookos? Tsemppiä hani <3

    VastaaPoista
  13. Hintti = harrikkakuski

    VastaaPoista
  14. Nice necklaces! Especially the first one!

    x Dawn
    www.wickedlypleasant.wordpress.com

    VastaaPoista
  15. Mites polttamisen suhteen? Ootko koittanu olla ilman? :)

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com