perjantai 21. lokakuuta 2011

Arvatkaa mitkä mä saan ensiviikolla?


Yö töissä, sen perään päivä töissä & sitten laivalle! Lähdetään yhdessä kuuden muun juontajan kanssa + kuvausryhmän kanssa ja yhden toimittajan. Lähdetään siis etsimään uutta chat juontajaa tai ne on kai jo löydetty, mutta huomenna käydään semifinaalit ja marraskuussa sitten on finaali. En oikeastaan ole sen tarkkemmin perehtynyt miten tämä homma tulee toimimaan, joten mä taidan keskittyä bilettämiseen 12 tunnin pikaristeilyllä.

Yöpalat on pakattu mukaan.. 

Starbucks Coffee - seattle latte , tää on ihan tajuttoman hyvää! Nythän tää kyseinen ketju on avaamassa ainakin kaksi kahvilaa myös suomeen, ihan huippua.. tosin ne on tulossa lentokentälle eli ei ihan keskustan kupeessa siis, mutta siitä se lähtee..

Ja tästä on tullut myös uusin " the juttu " . Oon kyllä niin mainosten ja muiden kuluttajien uhri. Diggaan kokeilla aina kaikkea uutta, koska eihän sitä koskaan muuten löydä mitään uutta ellei vaan rohkeesti lähde ostamaan "sikaa säkissä". Yks asia minkä suhteen ainakin täällä kotimaassa on valikoiman varaa niin on energia juomat, niitä kun tuntuu olevan kylmähyllyissä sata-yksi-kolme-tuhatta-kaksi. Mutta mä jotenkin oon heittänyt ne nyt mun "älä hanki"-listaan, koska markkinoilta löytyy myös paljon terveellisempiä vaihtoehtoja.

(Tänään kotiin raahattiin jotain leväuutetta , jota laitetaan hieman lasiin ja sen päälle desi vettä. Piristää kuulemma niin että "WOU" ja tää on siis ihan laillinen tuote & sitä on tarjolla ainakin tuolta ruohonjuuri kaupasta. Mutta mä testaan ja annan mielipiteen paukkua vielä lähiaikoina!)


GRANDIOSA KINKKUKIERRE! löytyy pakastealtaasta ja voin sanoa että ehkä paras pakestevalmiste aikoihin mitä olen maistanut, siis ihan törkeen hyvä. Ok, toi näyttää tossa mun kuvassa joltain.. no ei niin maukkaalta, mutta se on! Jos on ideat vähissä niin kandee kokeilla tai sitten kokeilla kokata itse. Netistä löyty tuhat ohjetta noille kun KVG (eli katoin vittu googlesta). Mä niin kokkaan näitä ensiviikolla.


Hihi, tässä on täydellinen iltapala mulle. Tosin mä tässä juuri mietin että jos kävisin mäkin kautta.. öö? Ehkä huolestuttaa, koska olen tänään jo kertaalleen sortunut mäkkisafkaan, mutta JOS perjantaina ei oo viihteellä niin mun mielestä silloin saa syödä kahden edestä.

Mun & rakkaan ystäväni keskusta reissu joka siis taas tehtiin tyylillä: 
"Mä en osta mitään, mulla ei oo rahaa!" 
..no sanotaanko niin että molemmat meni satasen paremmalla puoliskolle & mä itseasiassa vielä enemmän.

Mutta sen kummemmin ostoksiani täällä revittelemään kerron mitä tulevalla viikolla on luvassa..

Mulla on siis nuorempana ollut lukulasit, mitä ei tietenkään silloin tullut käytettyä ihan niin kovin aktiivisesti. Olen kärsinyt ihan mielettömistä päänsäryistä muutaman vuoden aikana & mä en tiedä miksi vasta nyt, mutta päätimme kävellä optikolle reissullamme ja mulle tehtiin näöntarkastus & siinä sitten todettiin että mä tosiaan tarvitsen silmälasit vahvuuksilla..

Kaupat tuli ja silmälasit ostin, tosin haen ne vasta ensiviikolla.. Mutta mulle siis on tulossa silmälasit, aivan mielettömän jännää! Paitsi että ne oli hienot niin olen myös tajuttoman onnellinen jos saisin korjattua näköni (siihen annettiin toivoa) eli mua ei välttämättä tulla 30 vuoden kuluttua näkemään julkisuudessa Jorma Uotisen näköisenä.

Palaillaan! & jos huomenna samalle risteilylle satutaan niin moikataan ihmeessä:)

Ihanaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com