tiistai 1. marraskuuta 2011

m a r r a s k u u



Mahtavaa Marraskuuta! 

Oon nyt pitänyt tätä blogia kuukauden & saldo on ihan kiva, mutta eiköhän paukuteta tässä kuussa kävijämäärät ihan uusille ulottuvuuksille? Lokakuun aikana blogissani vieraili yli 30 000 kävijää.







..Lokakuun viimeinen viikonloppu meni kosteissa merkeissä, muutaman tunnin yöunilla. Kuvista päätellen meille maistui shotit ja kun istahti wc-pöntölle oli ilmeisen kiva kuvata seiniä joita maman lesbot on väritelleet upean näköisiksi. Haha, ootte taitelijasieluja ei voi muuta sanoa.


PS. XOXO GRAUH?










Latasin tämmöisen uuden sovelluksen puhelimeen jonka kautta mä voin tehdä tämmöisiä hienoja kuvia, joiden sisällä on paljon pieniä kuvia. On se sitten jännä kapistus tuo puhelin, siihen kun saa nykypäivänä vaikka ja mitä! 

..lisäksi sen saa ladata parhaimpina päivinä jopa kaksikin kertaa.. PRKL.










Halusin tietää minkä ikäisiä ihmisiä mun blogissa käy ja yli 760 klikkasi vastauksensa galluppiin. Nyt tiedän että enemmistö teistä on 15-20 vuotiaita (peräti 54%), tää ei ollut sinäänsä yllätys. Kuulunhan itsekkin tuohon ikäryhmään.. ainakin henkisesti. Seuraavaksi eniten teitä oli 10-15 vuotiaiden ryhmässä. Joka siis hieman tietenkin huolestuttaa minua, koska.. mun elämä on toisinaan aika K18-materiaalia. Tosin mä oon siistinyt mun blogia siitä mitä se oli ennen & nykyisin pidetään ne kulissit yllä ja todellinen salaisuuksien kammio pysyköön suljettuna. On kiva että tiedätte jotain, mutta on myös kamalan ihana asia kun koittaa edes säilyttää yksityisyyttään:)

20-30 vuotiaat olivat sitten listalla kolmanneksi suurin ryhmä & mahtuihan joukkoon sitten muutamia vanhempiakin lukijoita. Eli aika värikästä sakkia kaikilta ikähaarukoilta täällä - se on kiva! 
Seuraavaksi mä haluan tietää teidän sukupuolen..
----------------->


Koitan blogata aktiivisemmin ja fiksummin. Palataan siis hyvinkin pian uuden päivityksen merkeissä. 

..Ps. Mä jaksan tästä jankuttaa, mutta oisko jollain tietoa milloin ne on luvannut lunta tänne etelään?

Riennän auttamaan Rollea & Jennaa tuonne studioille, täällä on täysi tohina päällä jo tulevan uuden ohjelman lavasteiden kanssa, ihanaa täällä alkaa pian näyttämään joululta. Kyllä mä melkein voisin väittää että tää on sitä parasta aikaa vuodesta <3 
Rakastan kesää ihan über paljon, mutta siitä voi nauttia AINA jos vaan lentää jonnekkin päin maailmaa.. koska aina jossain paistaa aurinko, mutta aina ei sada lunta jossain päin maailmaa. Ja meidän joulu täällä on jotain niin uskomatonta että pitää muistaa monen ulkomaalaisen olevan siitä hyvinkin kateellinen meille suomalaisille. Joten nautitaan ja rakastetaan!

XOXO





3 kommenttia:

  1. Sun blogista tulee aina niin hyvälle mielelle! Kiitos siitä <3

    -Toni

    VastaaPoista
  2. Olen ihan samaa mieltä !! Suomen joulua ei kyllä voita mikään !!
    Ja ihana blogi♥ muuten. :)

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana blogi, tykkään! ♥ mun mielestä sun ei kyllä tarttis ns. siistiä sun blogia vaan nuorempien lukijoiden takia.

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com