tiistai 20. joulukuuta 2011

Kymmenen mielenkiintoista kuvaa, mielenkiintoisesta aamusta, mielenkiintoisen ihmisen inspiroimana!



Takana on vajaat neljä tuntia unta. Pyörin yövuoron jälkeen sängyssä tajuttoman kauan enkä tiennyt mistä se johtuu.. kunnes hoksasin että jalkojeni päällä oli tyyny joka esti vaipumiseni uneen, olen erittäin herkkä näiden juttujen kanssa & kaiken pitää olla tip-top että nukahdan:)

Herään ovipuhelimen soittoon hieman jälkeen kymmenen. Ampaisin välittömästi hereille, sillä odotan postista pakettia jonka kotiin saapuminen on vienyt ikuisuudelta tuntuvan ajan. Painaessani ovinappulaa kuulen huonoa suomea puhuvan miehen ilmoittavan seuraavaa:

"Pizzeria-Kebab-Palvelu-Munkkiniemiii" wtf?

Olen kuullut että jotku ihmiset yllättävät toisen ihmisen vaikka kukkalähetyksellä? Mutta kuka hemmetti tilaa minulle pizzan aamulla hieman jälkeen kymmenen?

"Öö, onko tänne tulossa pizza?" -kysyn, koirien ulvoessa vierelläni (raukat sekoavat aina ovipuhelimen soidessa ja tää on harvinaisen noloa, mutta ymmärrän heitä toki sillä tuo ääni varmana herättää osan läheiseltä hautausmaaltakin).

"Ei oleeeee - tulossa mainoksia" - mies tokaisee.

"Painu ?!%¤//!" - ja kyllä,sanoin juuri nämä sanat. Pettymyksen määrällä ei ollut rajoja kun tajusin että odottamani postimies olikin randomisti ovinappuloita painava pizzalähetti. Olin ihan varma että joku päästää sen käytävään ja se etsii käsiinsä oven jonka takaa joku haistatti hänelle "?!%¤//!" ja kirjoittaa tussilla ruokalistan ja puhelinnumeronsa meidän oveen, mutta ei. Saimme muutaman kivan alennuskupungin ja sillä selvä. Edelleenkin haista "!?%¤//!".

Piristin itseäni kolmella..neljällä? Gossip Girl -jaksolla, mutta kukapa noita laskee. Nyt mä olen jälleen piristynyt ja kaivan kameran esiin. Otan muutaman kuvan aamustani, koska nykyisin nuoriso ei enää lue blogeja vaan katsoo täältä kuvia ja kuvittelee että Aku Ankan -tilausrahat voi käyttää vaikka päihteisiin. Ihanaa, mä varmana sitten olen Roope Ankan sijaan se Aku Ankka jolle aina sattuu ja tapahtuu kaikkea jännää.

Mä mm. pesen pyykkiä, syön eiliset jämäruuat, kuvaan nukkuvia koiriani, haaveilen vielä ihanemmasta kodista.. ja kaikkea tämmöstä. Kyllä minäkin teitä, enhän mä muuten tässä koneella taas olisi <3

Tässä kuvassa esiintyy peitto johon nti. Saarinen pissasi viikonloppuna (ja en puhu nyt itsestäni vaan myöhemmin kuvissa poseeraavasta Londonista). 
Tässä on eilisen päivän ruoka jonka mä heitän seuraavaksi mikroon ja syön. YAM! 
Tässä on syyllinen ensimmäisen kuvan tapahtumiin. Kiitoksia Londonin ja pienen virtsarakon olen nukkunut jo kaksi päivää ilman omaa peittoani..
Tässä on hänen siskonsa joka on tällä hetkellä 10 päivän sairaslomalla ja on siksi erityistarkkailussa ja olen luvannut hänelle että kunnioitan toipilasta ja katson hänen hullutteluaan läpi sormieni seuraavat päivät.. 
Tässä on ihanan jouluinen kuva jonka nappasin parvekkeeltamme 20.12. Ihana kuva, mutta tälläisiä ei pitäisi pystyä ottamaan enää tässä vaiheessa joulukuuta, eihän?
Tää olisi u n e l m a ,jos en olisi chatissa töissä ja olisin syntynyt ulkomaille jossa olisin tienannut jo varmana miljoonan mediahuoraamisellani..
Ihan sama, tämän mä joskus vielä haluan. Loft-asunnon, koska oon vaan oppinut jotenkin rakastamaan niitä kun olen tutkiskellut näitä kirjoja ja nettiä.
Hyvää Joulua! Terveisin: Helsinki 
Mitä olisi postaus ilman omaa kuvaa? Päivänasu: Ei sellaista ole. 
Ja viimeisenä koko postauksen innoittaja: Munkkivuoren Pizza-Kebab-V*ttuolkoonmikätahansa. Tämä todistakoon myös sen että kirjoitukseni ei ollut fiktiivinen ja se perustui ja olikin itseasiassa tositapahtumia täynnä. Että tämmöinen "Aku Ankan" aamu tällä kertaa.. 






1 kommentti:

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com