lauantai 10. joulukuuta 2011

Sauna + (p*ska leffa) + ihanaa ruokaa = Rauhallinen perjantai


Olipas ihana viettää perjantai iltaa kotona ilman sen suurempia suunnitelmia tai tressiä. Olin ajatellut että menisimme käymään illalla leffassa keskustassa, mutta pyörittyäni päivän siellä päätin skippaa suunnitelmat. Joo-o, rakastan lunta kun se valuu hiljalleen taivaalta maahan köykäisenä kuin pumpuli, mutta kun se tulee taivaalta rännän muodossa 110 km/h on fiilikseni hieman toisenlaiset.

Päätettiin lämmittää sauna, nauttia yhdet huurteiset (ja kerrottakoon että me onnistuttiin pitämään ne yksissä). On taivaallista asua asunnossa jossa on sauna, koska se on sellainen paikka missä saa ajatukset kyllä niin pois tästä arjen hula-ba-loosta.


Saunan jälkeen meinattiin vuokrata joku leffa tuosta elisa viihteestä, joka sekin on sellainen asia mikä mun mielestä jokaisen pitäisi omistaa. Anteeksi vaan videovuokraamot joihin pitää kävellä, mutta te alatte olemaan katoava luonnonvara.

Tv:stä tuli kuitenkin Scary Movie 4, jota en ollut aikaisemmin katsonut ja nyt tiedän tosiaan syyn. Joskus 12-vuotiaana noi leffat jaksoi naurattaa nyt tuo suorastaan kiukutti, koska se vaan oli yksinkertaisesti niin hemmetin T Y H M Ä elokuva. No nauroin mä jossain kohtaan, mutta se saattoi johtua myös väsymyksestä ja siitä että oon kolme yötä valvonut duunissa.

Päätettiin tilata hieman kanaa riisillä ja valkosipuliperunoilla, tosin saatiin ne perunat ilman sitä valkosipulia. Ja molemmissa annoksissa piti olla currykastike, mutta eipä näkynyt? Ei kuitenkaan saa koskaan toivoa liikoja kun joutuu tekemään tilauksen japanaksi tai turkiksi, koska ne ei vaan oo kielistä vahvimmat mulla.

Mut nää annokset oli meidän lempparista ja nää oli silti ihan hyviä vaikkakin mä vieläkin syljen kuivia riisejä mun suusta ulos.

Ps. Ekat joululahjat ostettu mm. äitille tuli pehmeä paketti seksikaupasta?! Mähän en tietenkään luonnollisestikkaan voi paljastaa mitä mä ostin, koska mun äiti saattaa säälistä käydä lukemassa mun blogia & mä en halua että te saatte mitään kiksejä siitä millaisen lahjan poika voikaan ostaa äidilleen seksikaupasta.

Illalla Tom-Tom:in syntuympäivät & meidän salainen uusi harrastus pääsee valloilleen. Mä vielä arvon että uskallanko mä kertoa siitä mun blogissa vaikka kyseessä on ihan harmiton uusi nautinto. Tai oikeastaan vanha, joka tekee ilmeisesti taas tuloaan. Voiko näistä vinkeistä päätellä mitään? Tuskimpa ;)

Ihanaa lauantaita! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com