sunnuntai 26. helmikuuta 2012

sunshine :)


Kuten arvata saattaa niin päädyttiin eilen jälleen dtm. Se on jotenkin sellainen baari että aina mä sanon että "tänään ei mamaan", mutta sieltä mä itseni niin hirrrrveen-hirrrrveen usein löydän.

(Tässä vaiheessa kun olen tehnyt postausta 40 minuuttia. Saanut aikaiseksi kaksi riviä tekstiä.. Päätän heittää kylpytakin nurkkaan ja pukeutua mun potkupukuun ja kirjoittamisen sijasta kuvata teille videon. Tästä postauksesta ei vaan yksinkertaisesti olisi tullut varmana julkaisukelpoista / tämä tuskin olisi koskaan valmistunut. Oon jotenkin niin hirrrrveen-hirrrrveen krapulassa ja jäässä nyt. En siis ole "jäässä" kylmyyden vuoksi vaan oikeasti mun liikerata tuolla yläkerrassa ei ota kulkeakseen. Lisäksi ehkä mä saan tämän videon kautta avattua teille ihan hieman paremmin tätä mun fiilistä, joka on muuten kummasti jo kohentunut. Tätä postausta on siis nyt tässä vaiheessa väännetty kolme tuntia?! Eli jos joku sanoo että bloggaaminen on helppoa niin bullshit. Tämä on oikeesti joskus jopa haastavaa kun tietää niitä silmäpareja olevan siellä.. aika monta tuhatta..hurjaa!)




31 kommenttia:

  1. Ihana päivitys jälleeen =DD

    VastaaPoista
  2. oiii niko<3! oot niin ihanan posotiivinen<3 kattelen sun blogia joka päivä ja voin myöntää oon jääny koukkuun<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mutta se että on koukussa johonkin blogiin on vaan hyvä asia ;) tupakka ja alkoholi on paljon pahempia juttuja kuin mun blogi.. eli mielummin tähän koukussa kuin johonkin noista muista ;D hehe. ihana kommentti!

      Poista
  3. puhut just niin asiaa! sait munkin sunnuntaita vähän piristettyä :) jatka samaan malliin, äläkä lannistu!

    VastaaPoista
  4. Nyt on Niko oikea asenne sulla! Hyvää sunnuntaita <3

    VastaaPoista
  5. ihana nipsu <3 ai että rakastan tota sun positiivisuutta, piristi omaakin päivää kun meinaa olla täyttä helvettiä. jatka samaan malliin muru :) <3

    rakkain terveisin Antsu :)

    VastaaPoista
  6. Oot ihana! :) Tulipa hyvä fiilis itsellekin kun puhuit noin positiivisia.

    Nauratti noi parvekekommentit; mun kämppä keskustassa on vain muutamaa neliötä teidän parveketta isompi... :D no, ainakin tunnelma on tiivis ja kotoinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. (: joo ja jos neliöt käyttää järkevästi niin pienikin on voi olla yllättävän tilava:P

      Poista
  7. samanlainen sänky kun mulla ! :) Oot ihana <3

    VastaaPoista
  8. Nonii nyt on niko taas oma ittensä :) Älä ota nokkiis kusipäitte kommenteista ne haluaa vaa purkaa omaa pahaa oloaan sulle ! Niin ja söpö toi haalari :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. TOI HAALARI ON UNELMA:) nyt mun pitää vaan vierottaa itseni tuosta, koska mä taidan käyttää sitä ihan liikaa :D haha.

      Poista
  9. kuvaa sun kämppää (: siis videokuvaa :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;) tänään just vaihtui järjestys.. joten varmana voisi pientä kuvaa teille sielä välittää. kiitos ideasta!

      Poista
  10. yhdyn entiseen Anoon.. Ois huippua nähä ihan jokainen nurkka sun kämpästä videon merkeissä :) Ja muute aivan törkeen ihana video postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmi:) ..meidän nurkat on nyt niin pölyssä että mä taidan ekana joutua ottamaan mopin käteen ennen kuin alan videoita väsään sen enempää;DDhehe!

      Poista
  11. ihanan aito ja positiivinen oot <3 piristävää kuulla sinusta ja että ajattelet samalla tavalla =D jatka samaan malliin äläkä välitä ollenkaan negatiivisista kommenteista <3 oot ihana <3

    VastaaPoista
  12. <3 Niko,ihanaa nähdä sut noin onnellisena ja hyväntuulisena !!! Tosiaan,kaikki tyhmät ja tahallaan sua ärsyttävät viestit,on vaan provoa sua vastaan,tiedät itse mitä olet ja miten elät.ei kuulu muille.
    Siinä olet niin oikeassa,kun hyväksyy itsensä,on helpompaa ja kun vielä osaa rakastaa itseään,osaa rakstaa muitakin ihmisiä. :)
    Aivan ihanaa sunnuntai-illan jatkoa sinulle ja ihanille koirillesi ... :o)
    P.S Törkeen makee parveke ja se sänky,nauti niistä. :)

    VastaaPoista
  13. ihana tämmöne auringonpaiste munki iltaan :) kiitos siitä !

    VastaaPoista
  14. mulle on monta kertaa tullu mielee, että ne anonyymit jotka sulle ilkeilee, on
    a) sulle kateellisia jostain (esim. ulkonäöstä tai siitä että uskallat olla oma ittes, tms.)
    b) purkaa omaa pahaa oloansa, ja mikäs sen helpompi kuin ottaa joku kohde netistä, kun ovat raukkamaisia, eivätkä uskalla sanoa kasvotusten

    tsemppiä sulle niko, ja muista että sua kannustavia ja susta tykkääviä on monin monin verroin enemmän kuin ne muutamat typerykset, jotka ovat sit kuitenki susta niinkin riippuvaisia että ne tulee sun omaan blogiin kirjoittamaan illkeyksiä.
    eli ne on suhun koukussa, sä oot kuin huumetta niille, ajattele, ne joko googlettaa sut, tai tilaa sun blogia tai on laittanu sut kirjanmerkkeihin. ne ei vaan pysty myöntämään sitä.

    mut joo, tilaan mäkin sun blogia, mut mun mielestä sä ootki tosi ihana ja symppis!!

    VastaaPoista
  15. ihana! susta tulee aina niin hyvä mieli ku sua kuuntelee tai sun tekstejä lukee ! :)

    VastaaPoista
  16. Voiku söpö video taas ! Tuli itellekki semmone ilone fiilis ! Laskin muuten et sanoit jotai 11 kertaa ton videon aikana oikeesti, iha sillai btw. Eisemitää :D <3

    VastaaPoista
  17. Ihana video =) Totta joka sana. Kukin elää elämänsä juuri niin kuin haluaa.
    Olet ihana ihminen juuri sellaisena kuin oikeasti olet sun ei tarvitse muuttua muunlaiseksi. Ne anonyymit jotka kirjoittaa sulle ja susta pahaa on tosi typeriä. tv. <3:llä Paula

    VastaaPoista
  18. niin kovasti ku kehuit et kaikki on ihanaa ni mun on pakko sanoo et sä oot ihana! <3

    VastaaPoista
  19. Haahaa,oon rakastunu sun video postauksiin niin paljon ! ne saa mut aina nauramaan ja niin pirun hyvälle tuulelle että :P
    tee ihmeessä niitä jatkossakin lisää,niin saa taas hymyilemisen aihetta!
    sä oot aivan super ihana niko,sulla näyttää olevan aivan huippu luonnekkin!♥

    VastaaPoista
  20. oot kyllä niiiiiiiiiiiin hirweeeen hirween ihana jajaja piristät kyllä aina <3

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com