perjantai 27. huhtikuuta 2012

Alennuksia! Alennuksia!


Mun vakkareihin kuuluu nykyisin nelly.fi -sivun selaaminen heti aamulla. Pakko sanoa että kyseisellä sivustolla lähes päivittäin jotain uusia kampanjoita ja mitä milloinkin. Tänään, siis vain tänään -20% Frank Dandyn-alusvaatteista. Pääset suoraan kampanjaan tästä! .


Mä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että boxereita ei voi koskaan olla liikaa. Totuus on että siinä vaiheessa kun kaappi ei mee kiinni niin niitä sattaa olla jo "muutamat" liikaa. Ihminen kuitenkin pitää alusvaatteita päivittäin (..ja suotavaa olisi myös vaihtaa ne päivittäin). Joten mun mielestä jokaisen itseään rakastavan ihmisen tulisi omistaa ainakin 50-100 boxerit kerrallaan. Meillä siinä luvussa on kolme numeroa. Miten on sun laitasi?

Noi punaiset uimashortsit on aivan syötävän söpöt. Ajattelin että voisin mahdollisesti laittaa ne itselleni tilaukseen. Pääset niihin suoraan tästä!.


Lisäksi nellyssä on menossa ihan mielettömät alet ja tuotteita on alennettu ihan julmetun paljon, joten kannattaa tsekkailla myös ne. Naisten aletuotteet täältä! . Sieltä löytyy hameita kympillä, meikkejä muutamalla eurolla, hiustuotteita tosi halvalla.. Ja no sanotaanko niin että avaat alennukset omalla vastuulla, koska sulla menee seuraava tunti mukavasti koneella ;)

Miesten ale puolestaan täällä!  ja sama homma kuin naisilla. Vaikka ja mitä! Mä oon nyt kohta tunnin selaillu noita sivuja ja tuntuu että kokoajan tulee vastaan jotain mitä voisi haluta tuonne kaappiin notkumaan.

XOXO! 

2 kommenttia:

  1. meni yli tunti selaillessa ja menin sitten tilaamaan mekon :D ei pitäny ostaa mitään vähään aikaan.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ..joo sama täällä :D koskaan ei mitään tarvis, mutta aina sitä tulee jotain napattua ostoskoriin. Nimimerkillä: liki 2 tuntia nellyn sivuilla viihtynyt :D!

      Poista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com