maanantai 13. elokuuta 2012

Maanantai (taasko?)


Se on maanantai (taas). Uudestakaupungista on juuri hetki sitten kotiuduttu ja napattiin samalla Pilvi mukaamme. Jos mä yhtään murehdin sitä että en päässyt salille viikonloppuna niin ei hätää. Oon treenannut mun vatsalihaksia nauramalla. En muista milloin oisin nauranut viimeksi yhtä paljon. On kyllä ollut sellainen sattumien viikonloppu että huhu. 

Nyt nukkumaan että jaksaa aamulla taas hymyillä kello 08.30 alkaen. Pitkä päivä tulossa. Paitsi että mä esittelen Pilville helsinkiä niin oon luvannut / pakottanut sen vierailulle meille maikkarille ja siitä suunnataan keskustaan jossa kuvataan jälleen " X " -sarjaa, josta en luonnollisestikkaan saa puhua. Ihanaa, ukiin syntyy pian uusi tähti.. joskin edellinen on jo hieman hiipumaan päin. Tosin Pilvi ei nyt oikeen oo vielä innostunut siitä että se esiintyy tässä sarjassa, mutta toisaltaan.. lähti se tänne meillekkin 15 minuutin päähänpistosta. Haha! 

Hauskaa alkavaa viikkoa! 

4 kommenttia:

  1. Vaikka sua telkkarista harvemmin katselen, sun blogi on tähän asti paras jota seuraan :) Innostuin itsekin bloggaamaan, ja nytpä voinkin tiiviimmin seurata sun postauksia! Tsemii Niko :)

    VastaaPoista
  2. Menikö Nikon Grillin alku hieman överiksi? ;---D arvaa ku aloin nauraa.. Sun nauru on realy cute c: <3

    VastaaPoista
  3. kumminki se sarja X on salkkairt:D

    VastaaPoista
  4. mikä ton kissan nimi on ? :D:D:D

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com