perjantai 31. elokuuta 2012

Ootte upeita!


Oon taas koukuttanut itseni twitteriin. Se on vaan jotenkin niin hemmetin simppeli mesta ja sinne on niin helppo puhelimella aina toisinaan heittää twiittiä. Sieltäkin löytyy hurjat 1688 seuraajaa. Jos sinäkin haluat liittyä remmiin niin se onnistuu täältä.

Laskin aikani kuluksi kaikki seuraajat niin täältä blogista,facebookista ja twitteristä & luku on hurjat  13566 ihmistä! Ihan hullua. En mä nyt mikään Lady Gaga väitä olevani, mutta tuollainen luku on käsittääkseni aika iso suomen kokoisessa maassa. Tähän päälle sitten kaikki anonyymit jotka nostavat päivittäiset kävijämäärät täällä blogini puolella toisinaan jopa 10 000 yksittäiseen kävijään. Hullua! 

Lähdenkin siis hyvillä mielillä jälleen kohti syksyä ja lupaankin jatkossa tehdä blogistani vieläkin mielenkiintoisemman. Olen miettinyt paljon päivittäisiä videopostauksia ym, mutta toistaiseksi multa puuttuu vielä se kamera. Haluaisin tehdä laadukasta jälkeä ja oppia editoimaan videoita. Ehkä tässä on seuraava haaste itselleni. Kiinnostaisiko tälläinen? Mun työkaverini (pomo) pitää blogia ja on alkanut harrastamaan ihan urakalla valokuvaamista ja videoiden tekoa. Tää hänen uusin videopostaus onkin ihan huikea. Pääset katsomaan sen tästä.


Meinaan siis jatkossakin panostaa tähän kaikkeen entistä enemmän. Ja onhan tämä blogi tietenkin alkanut tuottamaan myöskin rahaa ja kiinnostamaan mainostajia. Olenkin saanut jos jonkinmoista tarjousta sähköpostiini, mutta valitettavasti kaikista hämärimmät ehdotukset olen suosiolla heittänyt roskakoriin. Teen tätä kaikkea intohimosta en rahasta. Toivottavasti tämä blogi siis on kaiken mainostuksen keskellä kuitenkin säilyttänyt edelleenkin sen perusidean että tämä on blogi minun ehdoillani joka kertoo minun elämästäni, ei ilmaisista tuotelahjoista ja muista tarjouksista. 

Vaikka olen saanut aivan mielettömän määrän myös kuraa niskaan kommenttien muodossa niin en anna sen lannistaa itseäni. Pidän sitä vain äärettömänä plussana että herätän ihmisissä tunteita olivatpa ne sitten puolesta tai vastaan. Olen aina halunnut huomioida teitä lukijoitani ja muistuttaa kuinka tärkeitä te olette mulle:) Ilman teitä ei täällä blogissa nähtäisi tälläisiä kävijämääriä. Ja en koskaan unohda sitä että diilit joita solmin on lähtöisin teistä. Kukaan ei kai haluaisi täällä mainostaa jos teitä ei täällä olisi. Joten haluan edelleenkin pitää blogini äärettömän lukijaystävällisenä ja koitan parhaani mukaan aina vastailla teidän kommentteihinne, koska ne merkkaavat minulle ihan äärettömän paljon! Kiitos :)

Yleinen käsitys minusta on että olen niskojani nakkeleva wannabe-julkkis joka luulee olevansa jotain "paljon enemmän" kuin muut. Valitettava tosiasia on se että en ole koskaan ajatellut näin. Yksikään ystäväni ei ole minua hylännyt viimeisen neljän vuoden aikana vaikka elämäni on muuttunut aika paljon ja tämä ihan vain siksi että edelleenkin olen aivan sama Niko kuin muutamaa vuotta aikaisemmin ennen taloon astumista. Älkää uskoko kaikista tyhmimpiä juoruja ja älkää tuomitko ennen kuin tutustutte. Toki saatte kritisoida ja arvostella, mutta muistakaa pitää fakta ja fiktio erossa toisistaan. 

Ihanaa viikonloppua ja muistakaa että mun sydän sykkii just teille! 




13 kommenttia:

  1. ihanaa viikonloppua myös sulle! oot huippu :)

    VastaaPoista
  2. niko katsoppas tämä video! ei mitenkää vittuillakseen vaan omaksi huviksesi ja ei ole se klassinen viinilasin heitto video.
    http://www.youtube.com/watch?v=_Ux8F5QJvsc

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on harvoja klippejä joita olen itsestäni nähnyt. ELI nähty on ja monesti..haha:)

      Poista
  3. voi sä oot niin ihana! Näin untakin susta viimeyönä että tulit lohduttamaan ! Mun mielestä sun blogi on vain mennnyt parempaan päin! <3 hyvää viikonloppua :)!<3
    - veera :)

    VastaaPoista
  4. voi kuinka ihana postaus <3 hauskaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista
  5. mitä mä tekisinkään ilman sun blogias? sun juttujas on aina ihana lukea :--) ♥

    VastaaPoista
  6. jos jotain parannusta voi toivoa, ni lisää kuvia. tykkään seurailla mitä sulle kuuluu ja kuvathan kertoo enempi ku tuhat sanaa :)

    VastaaPoista
  7. Ihana postaus <3 hyvää viikonloppua nipsulle :) !

    VastaaPoista
  8. Kuinka sä pystyt siihen ettet romahda negatiivisista kommenteista? Jos saisin edes puoliksi, noin paljon hyvää itseluottamusta kuin sulla on, olisin ylpeä itsestäni! :) ♥ Jatka samaan malliin, olet ihana! ♥

    VastaaPoista
  9. Noi videopostaukset kuulostaa kyllä hyvältä idealta ;)yhdyn Petsau:n lauseeseen: sun juttja on kyllä nii mukava lukea täältä, ne jollain ihmeenlailla piristää päivää :D Hyvää vkloppua sulle!! ;)

    VastaaPoista
  10. http://www.youtube.com/watch?v=9pT8MIFsiKQ

    Toinen videoklippi, joka on AIVAN LOISTAVA! Kyllä tuo varba-sana on tarttunut tännekin tuon ansiosta! Oot huippu:):)

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com