torstai 18. lokakuuta 2012

Mulla on uusi vauva ja ihana sellainen onkin!


Mun uusi vauva ja kuten nimikin kertoo niin Nikon ;) Just sopivan pieni kuljetettavaksi mukana ja vielä järjestelmäkamera. Mä tuun kantamaan tätä kokoajan jatkossa mukana, mutta missä? Tää on mun ensimmäinen tälläinen vauva laatuaan ja haluan turvata sen kolhuilta & toivon että yhteinen matkamme kestää vuosia..ja taas vuosia. Eli joku pussukka pitäisi löytää eli onko vinkata mitään kivaa nettikauppaa tai ihan vaikka myymälää minne voi kävellä jalkaisin?

Iso käsi Anttilaan joidenka nettikaupasta bongasin tämän ihan tosi halvalla ja postituksessa meni tosiaan vaivaiset kolme vuorokautta. Meitsi kiittää ja kuittaa. Pus! Voiko ihminen olla näin onnellinen materiaalista? No ilmeisesti voi :D


13 kommenttia:

  1. http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=nikon+1+bag&_sacat=15200&_odkw=nikon+1&LH_BIN=1&_osacat=15200&_from=R40 < tuolla näkyy olevan jonkulaisia pussukoita (:

    VastaaPoista
  2. mikä nikoni tää on?(: onko tää se mitä on vaaleenpunasenaki, semmonen ois mun unelma :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nikon 1 ja oli noita mun mielestä muinakin väreinä:)

      Poista
  3. haha aivan ihana! :) paljonkos makso?

    VastaaPoista
  4. Ooi vähän kiva! Olispa itelläki varaa johonki tälläseen, mutta ehkä sitä vaan tyytyy puolirisaan järkkäriin ja peruspokkariin.
    ps. Mä sain kämpän!! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Gerkko jee-jee! Niin siinä sitten kävi :) onnea. EI mullakaan ois ollut varaa, mutta pakotin itseni tähän hankintaan.. koska kamera on mulle aika iso juttu nykyisin kun tykkään postailla ja edellinen kamera meni menojaan :). Pus, järkätään se "the juttu" ihan pian ;D

      Poista
  5. Eikä, oon kateellinen. Mut enköhän mä pärjää vielä pitkään mun Nikon D3100 lapsukaisellani:)

    VastaaPoista
  6. ostin anttilasta Canon 1100 D ja hinnasta lähti melkein 300 euroa. Halpa oli ja hyvä kamera on. Ja suureksi plussaksi postituksessa kesti vain 4 päivää!

    VastaaPoista
  7. Ihana kamera <3 Terkkuja :-) tsekkailen nikon grillii hienot liikkeet sulla XD

    VastaaPoista
  8. ota toi Nikon Grilliin ja räpsi siel kuvii xDD

    VastaaPoista
  9. Voi mun siskolla on tommmonen kamera ja se on ihan the bäst! ;D

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com