torstai 18. lokakuuta 2012

Takkeja & kenkiä!


Ajattelin että aamut on sellaista aikaa että ihmiset kaipaa inspiraatioita ja kaikkea kaunista katseltavaa. Olenkin ajastanut teille nyt tämän viikon jokaiselle aamulle postauksen ilmestyväksi aina kello 10.00. Tästähän voisi tulla tapa? Eilen oli täydelliset kengät itselleni, joista en ole vieläkään toipunut vaan edelleenkin olen sitä mieltä että ne oli ehkä kauneinta aikohin mitä olen nähnyt.. ah! Nyt suuntasin katselemaan takkeja ja no..kenkiä!



Miten ihmeessä netissä voi olla talvitakkeja alennuksessa jo alle 50 € ? Köhöm. Ensilumi on vasta saatu maahan muutamissa kaupungeissa (oon ihan suunnattoman kateellinen btw). Naisille löytyi ihan tosi kivoja takkeja mm. tää vaaleanruskea ja sama malli punaisena. Lisäksi silmään pisti tuo valkoinen . Näitä oli vielä lisää ja vaikka mitä Bubbleroomin sivuilla jonne pääset tästä
Miehille ei tietenkään löytynyt sivustolta alennuksella takkeja.. eikä kyllä ilman alennuksiakaan mitään mikä ois laittanut silmät pyörimään päässä. Etsin sitten täydellisiä kenkiä jälleen, kyllä eiliset vielä vie voiton.. mutta onhan nää nyt kaikki ihan mielettömiä yksilöitä. Selkeesti mulla nyt silmä osuu ruskeisiin ja pitkävartisiin kenkiin. Pakko saada! Vasemmalla olevat täältä,sen alapuolelta löytyvät täältä & nämä kengät joista kaksi kuvaa puolestaan ovat tässä.

Kyllä mä välillä tuolla nettikaupoissa silmät kyynelissä katson teidän tyttöjen vaatteita ja ennen kaikkea sitä tarjonnan määrää miesten vaatteisiin verrattuna. Kumpa mä voisin olla nainen, mutta ilman kuukautisia ja mahdollisesti en haluisi koskaan synnyttää ja..ja.. Ok, onneksi mulla on ilo aina katsella sekä naisten että miesten -osastot läpi. Blogissani 90% lukijoista on tyttöjä joten mä voin aina teille vinkkailla kaikkia juttuja, mitkä haluisin itse ....jos vaan olisin tyttö :D


Tämän kertaiset tuotteet oli siis Bubbleroomin sivuilta jonne pääset vaivattomasti tästä.



*)Blogi sisältää mainoslinkkejä.

4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. miks mainostat blogiis Nikon Grillissä? Vaikka sää et sais mainostaa!

    VastaaPoista
  4. paskaa mainostamista koko blogi

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com