keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Tänään on pakko olla Jouluaatto?


Oon tällä viikolla käynyt päivittäin postissa. Milloin postittamassa huutokaupassa myytyjä tuotteita ja milloin hakemassa jotain kivaa myös itsellekkin. Tämän päiväisen reissun jälkeen minulla on sellainen olo että mulla on tänään Joulu! 


Ihan muutaman tunnin päästä mulla on jälleen vuorossa sauna ja meidän ihana uima-allas tuolla alhalla.. joten tuli ostettua "muutama" lonkero myös, hups. Saunominen on ihanaa! 


Toinen paketti sisälsi kaikkea pinkkiä ja herkullista! Mutta me palataan tähän pakettiin vielä myöhemmin, koska täällä oli itseasiassa myös teille lukijoille jotain kivaa.. jonka voisin kyllä omia myös itsellekkin, mutta pitäähän teitäkin muistaa. Kiitos ihanalle Hellapoliisille jonka tweettejä seurailen tuolla Twitterissä ja sitä kautta musta on tullut myös hänen bloginsa vakkari, koska sieltä löytyy kaikkea ihanaa! Mm. muutama päivä sitten kokeilin tätä reseptiä kotona ja voin sanoa että YAMIII!

Toisesta paketista löytyi puolestaan kaikkea kivaa tänne asuntoon ja sieltäkin löytyi tällä kertaa myös teille lahjakortteja. Mä itseasiassa taidan odotella että mun kamera tulee postiin ja kuvailen sen jälkeen teille vasta postaukset näistä jutuista :)

1 kommentti:

  1. VOI VOI! ei nuin nuowena wielä saisi ottaa lonkewoa! xDD wiiitsi wiitsi

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com