perjantai 2. marraskuuta 2012

Päivän ruoka!


Niinkin yksinkertaista kuin raejuusto, ananas ja kanaa. Mä oon ihminen joka tunkisi joka ruokaan kermaa ja täyttäisi mielellään vatsansa pastalla,makaroonilla tai perunoilla. Hienoa huomata että mahan voi saada täyteen myös tälläisellä annoksella. Hemmetin nopeaa, raikasta ja juuri sopivan täyttävää. Meinaan nyt seuraavien viikkojen aikana hieman tarkkailla mun ruokavaliota ja heivata hetkeksi perunat & pastat. 

Jos uskot löytäväsi kaupasta ananasta ja raejuustoa. Omistat paistinpannun ja osaat paistaa sillä kanan niin suosittelen ehdottomasti kokeilemaan ja jättämään ne makaroonit kaappiin. Et tarvitse niitä! 

9 kommenttia:

  1. -Olen homo.
    -En tiedä isäni elämästä.
    -Minusta on ilmestynyt hymyn sivuilla kaksi
    alastonkuvaa joissa ei kuitenkaan näy "kriittisiä" osia kehostani.
    -Tienaan blogillani rahaa.
    -Käyn töissä ja maksan veroja.
    -Yksityiselämäni/suhteet eivät kuulu blogiini enkä niitä kommentoi.

    Tässä vastaukset erään anonyymin kommentteihin mitä hän kysyy jokaisessa postauksessa ja kyllä meinaan tehdä asiasta tutkintapyynnön poliiseille.

    Oliko vielä jotain?

    Arvostan kaikkia kommentteja joita te tänne kirjoitatte, mutta rajansa kaikella. Jos mun mielen haluaa pahoittaa / saada mut hermostumaan, kokeilkaa jotain omaperäisempää ja tehkää kommentointi nimimerkin ja kuvan kera. Anonyymien kritiikit menee ihan hieman aina ohi, koska uskallan väittää että yksikään heistä ei edes kehtaisi kirjoitella minulle kommentteja omilla kasvoillaan.

    XOXO

    VastaaPoista
  2. Oi, näyttää ja kuulostaa mielettömän hyvälle !
    Pitänee tekaista moinen annos joku päivä jo tämän viikonlopun aikana ! :-)

    VastaaPoista
  3. Niko , sun blogin näkymä on ihana puhelimel :) On tää muutenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeij! Meitsi tykkää kanssa, vaikka se tosin taitaa olla joku automaattinen asetus, koska enhän mä mitään osaa muokkaa :D

      Poista
    2. Hyvä Nikooo :D oon muuten kattoos Nikon Grillii :)

      Poista
  4. näyttää kyl hyvälle! :) mä en ananaksesta tykkää, ainakaa mikä on sokeriliemessä mut tuore ananas maistuu taas ihs erilaiselle, se on hyvää

    VastaaPoista
  5. Pakko lähtee kauppaan.. :D Kana on ihan parasta !

    VastaaPoista
  6. Tuli yllättäen kesken tätä bloggausta, että ootko instragramis? En oo ennen blogias lukenu, joten en sieltä ole voinut nähdä. Eksyin Nikon Grillin kautta tänne :) Olisi kiva alkaa seurata sinunkin elämää kuvilla instragramin avulla :) Seuraanhan jo jtn julkkiksia, Justin Bieberiä, Lady GaGa, 1D'läisiä ja ihan tavallisia kadun tallaajia :) Nyt Isosiskon aika seurata Nikoa ;) Olen samaa mieltä, Justin Bieber ei ole mikään ruikuttava rääpäle vaan kunnon artisti, mutta en ole faneissa sitä fanaattista laatua ;) Mulla ei ole MITÄÄN ideaa mennä keikalle joka maksaa n.400 kaikkine kuluineen (sis. esim matkustus, ruoka...) jos olen vain pien ihailia :) xoxo, iPhone lapsi :))

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com