lauantai 26. tammikuuta 2013

Koti..


Ootte pyydellyt ihan kamalasti kuvia mun kodista. Valitettavasti tää ei ole siinä kunnossa että tätä voisi paljoa kuvailla. En kuitenkaan malttanut olla nappaamatta muutamaa kuvaa päivän saavutuksista. Jouduin hieman siistimään paikkoja, koska muutama kaveri on tulossa tähän mun luokse istumaan iltaa ja Hanna tuo miehensä mukanaan joka poraa mulle muutaman hyllyn seinälle. Mutta eihän sitä Roomaakaan päivässä rakennettu..


Ovikello soi ihan just.. nyt läppäri kiinni ja viettämään iltaa. Kaikki on kesken kuten sanoinkin.

EDIT: Ovikello soi ja mulla on kaksi hyllyä seinässä ja tää asunto ihan oikeasti näyttää jopa hieman kodilta. Tästä tulee niin kähee! Jee. 

18 kommenttia:

  1. Oih, sitte ku muutan omaan kämppään niin saat kyllä tulla sisustamaan sen! ;P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh höpöhöpö :) Mä ostan tänne kaikkee mikä vaan on mun mielestä kivaa en sen kummemmin koskaan mieti sopiiko se tänne vai ei :D Mä pistän sopimaan.<3

      Poista
    2. mistä sä oikeen aina löydät sit kaiken ton kivan? :P hahah, oikee asenne! :D ja näyttää kyllä ihan mahtavasti sopivanki (:

      Poista
  2. Voih.. Niin mukavan näköistä näiden kuvien perusteella! :)

    Mä sain eilen kannettua (haha, ihan ku olisinki itse kantanut yhtään mitään..) tavarat uuteen kotiin ja tänään ja huomenna vaan sisustellaan! Pitäis myöski saada tehtyä postaus tästä jossakin vaiheessa..

    VastaaPoista
  3. Ihana toi James Dean taulu! <3 :) en oo ees varma onks se taulu mut kuiteski.. Muutenki siisti kämppä

    VastaaPoista
  4. Ompa kivan näköstä (: eikä sen kämpän aina tartte niin siisti olla (;

    VastaaPoista
  5. Sun kämppäs näyttää hurjan kivalta! :)

    VastaaPoista
  6. hei tiiätkö niko mistä tollassia jääkaappi magneetteja mis on erilaisia sanoja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin omani aikoinaan Suomalaisesta kirjakaupasta! :)

      Poista
  7. ihana asunto sulla! :)

    VastaaPoista
  8. Niko oletko ajatellut lopettaa polttamista? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen, mutta ei varmana onnistu.. :/

      Poista
    2. kyllä onnistuu jos vaan tahot ja kestät jonkun aikaa niitä vierotusoireita. esim. NIKOtiinipurkkakuurin aloitus ainakin veisi pahan hajun ja savut pois?

      Poista
  9. Haha, mua huvittaa ihan hulluna ku lukee näitä kommentteja. "Sul on ihana koti". Joo ihan varmasti onkin, mut eipä se hulluna näistä kuvista välity. :D

    VastaaPoista
  10. moi, mikä ja mistä tuo lintukuva on? onks se sisustustarra? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu se on www.tarravimma.fi sivulta:) i love it.

      Poista
  11. Voitsä sisustaa mun kodin, sit ku muutan pois äidin ja siskon helmasta? :D

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com