perjantai 25. tammikuuta 2013

Puntari näytti..

LIHAPULLA
Kävin tänään salilla puntarilla. Ehkä ihan hyvä niin, koska nyt tajusin että myös mä voin lihota. Painan 62,8 kiloa. Suorastaan pöyristyttävää! Tässä blogissa ei tulla näkemään kuukauteen ruokapostauksia missä istun kaljatuoppi kädessä jossain burgerilla. Itseasiassa seuraava päivitys tulee Elixiasta. Nyt läskit liikkeelle. Tärkeet kuvaukset tulossa pian ja ne päätyy bussipysäkeille & mä en ehkä kestä jos mä huomaan että joku on spraymaalannu mun päälle tekstin: Lihava.

27 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Älä lannistu. En oo siis sama anonyymi joka kirjotti ton kommentin.

      Poista
  2. Voi Niko PIENI, ei sinusta todellakaan voi vieläkään käyttää nimitystä lihava. Mut ehkä joskus, jos samaa menoo jatkat. ;P No ei kai. Vaikee kyllä kuvitella semmosta tilannetta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mut oon nyt kyllä päässyt tosi huonoon kuntoon sen myönnän :( Mutta kyllä se tästä! On ainakin joku mikä motivoi ja saa sen perseensä ylös sohvalta.

      Poista
  3. Niko kulta elä vaivu vielä synkkyyteen, oot nyt passeli et oo mikään lihava, oot niin ihana oman ittenä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en mä nyt synkkyyteen vaivu :) Ja siis mulla ainakin on nyt sellainen wau-wau-fiilis eli toivotaan että innostus jatkuu!

      Poista
  4. huonosta kunnosta pääset varmasti eroon mutta kyllä sie oot aina ollu ihan timmi ja hyvännäköinen ..ja vielä aivan mahtava muutenkin...t.äiti ja kaks tytärtä pohojosista

    VastaaPoista
  5. Minullaki pitäisi alkaa liikkumaan painan itse 63.4. Mutta ku ei aika riitä Koulu ja kakstyöpaikkaa vie kaiken ajan :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho:O no sulla on kyllä aika buukattuna aikataulu aivan varmana. Mutta luulis että tommosella aikataulutuksella oot kokoajan liikkeellä ja kulutat kaloreita (: Ja siis eihän 63,4 kiloinen oo lihava. Mäkin oon nyt lähinnä pöhöttynyt ja tälle pitää vaan saada jotain tehtyä. Piste. Tsemppiä sullekkin<3

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  6. Ootko lyhyt jos 63 on lihava ? T: 188/80 ja silti siima

    VastaaPoista
  7. Just hyvän painonen oot!:) muutenki hyvässä kunnossa ja ihana tyyppi!
    Ite oon 160cm tyttö ja painan pari kiloo enemmän ku sie, joten älä huolestu :D alkaa treenaaminen kuulostaa hyvälle pikkuhiljaa.... :P

    VastaaPoista
  8. Ehkä se on homon näkökulmasta erijuttu.. Mut kyllä naisena sanoisin et miehen pitää näyttää mieheltä ja 60kilosena se ei sitä ole. Rakastan sitä tunnetta kun tunnen itteni naisena pieneksi 57kilosena, 97kg lihasmassan vierellä! :)
    Ja jos treenaat sä et voi kattoa puntaria.. Ota ennemmin mittanauha käyttöön! Mitä isompi ja leveempi (hyvällä tavalla siis, ei läskiä vaan lihasta), sen parempi! ;)

    VastaaPoista
  9. Mulla paino nousi raskauden myötä yli sataan kiloon ja olen ylipainoinen edelleen, vaikka tuosta olenkin laihtunut, mutta ei se paino, vaan se kuinka onnellinen on omana itsenään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "vaan se kuinka onnellinen on omana itsenään" olipa hyvin sanottu! Jokainen kantaa itse kilonsa ja se miten sen tekee on jokaisen päätettävissä. :)

      Poista
    2. Loistavasti sanottu anonyymi ( kaksi) =)

      Poista
    3. Totta, mutta lihavuuteen liittyy ihan älyttömästi riskitekijöitä, eikä "lihavat on lepposia"-lausahdusta ihan koko elämää jaksa kuunnella. Terveellisempää olla normaalipainossa ja siihen tulisi kaikkien pyrkiä. Itsekuri vaan puuttuu tältä selkärangattomalta Suomen kansalta, se on surullista. :(

      Poista
  10. niko sä et oo läski. =) kyllä se paino tippuu jos sä haluut.

    VastaaPoista
  11. eiih taas tälläne postaus D: niko sä et ole läski, mä olen. Oon sua paljon nuorempi ja paljon painavampi. mulla on vittu isompi reisi kun mun faijalla ja oon ollu ala-asteesta asti kiusattu kyseisestä aiheesta ja mun maha on varmaan luokkaa "hei kattokaa teiniäiti odottaa kaksosia" multa on jopa lääkäri kysyny että et satu olemaan raskaana sen jälkee ku oli kattonu mun mahaa... aha. mä mielelläni tästä mahasta ja leuasta lahjoittaisin vähäosasille jos se ois vaan mahdollista. mutta sä et ole läski, olet normaalipainoinen mies, koita se ymmärtää niin kaikki menee hyvin.

    ja tätä kommenttia en laita anonyyminä koska mun mielipiteet on aina ollut ja tulee oleen, julkisia

    VastaaPoista
  12. Mut Niko hei, nyt ku sanoit tän asian tällee 'en kestä jos joku kirjottaa mun kuvan päälle läski!' niin kaikki alhaiset dissaajat tekee varmaa läpäl just niin... eli älä ota niit tosissaa sit jookos?? Pusujaa!! xxx

    VastaaPoista
  13. Sun pitäis huolestua jos olisit 150cm pitkä :D

    Tuskin oot :3 Ethän?

    VastaaPoista
  14. Älä hei höpsi! Oot just täydelline tollasena :) ♥

    VastaaPoista
  15. NIKO ;O Kuinka pitkä sinä oot? nimittäin jos sinä oot lihava nii iten voisin alkaa kaivautua maan alle häpeästä !!! :D

    VastaaPoista
  16. Kai toi oli nyt vaa läppä? Sä oot helvetin hyväs kunnos.

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com