keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Työhaastatteluja ja tilaus!


Eiliset työhakemukset tuottivat tulosta ja oonkin nyt koko aamun istunut koneella ja sopinut haastatteluaikoja & buukannut itseni peräti kolmeen haastatteluun (jee!). Onneksi sähköpostiin kilahti myös viestiä että haluisinko tehdä tilausta Yves Rocherille ja sainkin valita jälleen kerran muutaman tuotteen jotka toimitetaan testailtavaksi mulle (..ihanko en tietäisi millainen heidän itseruskettavansa on, koska käytän sitä säännöllisesti ja olen todennut sen ihan vaan vaatimattomasti parhaaksi). Tein töitä käskettyä ja nappasin ostoskoriin muutaman tuotteen.



BB voide  / itseruskettava / hajuvesi / valokynä 
ihokarvojen kasvua hillitsevä voide  / suihkugeeli

Nyt vaatteet niskaan ja kohti Ikeaa frendin kanssa! Mun on saatava tähän asuntoon joku hylly ja matto. Piste! Lisäksi haluan ravita itseni niillä lihapullilla jotka on vaan ihan sairaaaaaaaan hyviä! 



*) Postaus on tehty yhteistyössä Yves Rocherin kanssa ja se sisältää mainoslinkkejä

10 kommenttia:

  1. Onkohan toi ihokarvojen kasvua hillitsevä voide hyvää ja toimivaa?! :) Voisin harkita sen ostamista! :D Ei jaksais niin kauheen useesti seivailla... x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedä :) Tuoteselostus ainakin antoi ymmärtää että ois. Ja eihän toi nyt pahan hintainen ollut..että sikälimikäli:) MÄ HALUAN MUN PARRAN POIS hahaha :D

      Poista
    2. ei se kasvua lopeta mutta hidastaa kasvua,ennen sheivasin jalat viikon välein ja nykyisin voi helposti pitää taukoa sen kolmisen viikkoa arja

      Poista
    3. Haha, no en mä sitä meinannutkaa et kokonaan loppuis kasvu... Ärsyttää vaan niin perhanan usein seivata niin ois just hyvä jos olis edes tollanen tauko siitä. Joo mä laitan sen heti tilaukseen, kokeilemalla se varmasti selviää ja uskoisin et on ihan hyväki tuote! :)

      Poista
  2. Toi bbvoide on ihan huippu XD mutta sopiiks se pojalle? XDD

    VastaaPoista
  3. Itekkin kelasin et vois tilata toi Ihokarvojen kasvua hillitsevän voiteen. Kerro Niko sit ku oot kokeillu, et toimiiko ! =D

    VastaaPoista
  4. Hei Niko, tee sit postausta minkälaiselta sun kämppä näyttää ku saat sinne hyllyn ja maton yms ? :)

    VastaaPoista
  5. Toi suihkugeeli on ihanaa!! Tulee tuoksusta iha mielee muksuna ko mummi tarjos kiisselii <3 melkee tekis mieli maistaa :D ja toi itseruskettava <3<3

    VastaaPoista
  6. Jos toi aine, joka hillitsee vähän karvojen kasvua, toimii, vois kelailla et jos hankkis iteki :) Kokoaikanen ajelu on vaan NIIN tylsää!

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com