torstai 5. kesäkuuta 2014

Ihanaa! Pelkkää ihanaa!


Siitäkin huolimatta että heräsin tänään poikkeuksellisen aikaisin (07.30) olen edelleen hereillä ja pirteenä! Aamu alkoi sillä että äiti tuli mun luokse. Siivottiin kirjaimellisesti koko päivä tai aina tuohon kello kahteen asti. Lähettiin heittämään mun pesukonetta kaatopaikalle ja napattiin uusi mukaan Keravalta. Oi että mä olen onnellinen siitä että mulla on maailman paras äiti ja uusi pesukone! Ja että vihdoinkin tää asunto taas näyttää kivalta ja vaikka paljon on tehtävää niin kyllähän tässä sohvalla nyt kun tähän mahtuu istumaan läppäri sylissä on ihan hippasen kivempi päivitellä kuulumisiaan teillekkin :) 

Mun ongelma on se että mun häkkivarasto on täynnä. Siis todellakin täynnä. Tässä talossa asuu ihmisiä jotka on mua 50 vuotta vanhempia ja niiden varastot on tyhjempiä kuin mun. Miten hemmetissä ihminen on saanut haalittua näin pienessä ajassa semmosen kasan roinaa ympärilleen? Ja parastahan tässä on se että muutamia vuosia sitten muutossa heitin tavaraa pois ja paljon. Ja kun se häkkivarasto on täynnä, asunto on täynnä niin mä alan oleen todellakin pulassa näiden neliöiden kanssa. Huoh! 

Mutta nyt mä olen pienessä ostolakossa ja en hommaa ainuttakaan asiaa ennen kuin tästä asunnosta häipyy kaksi asiaa ennen sen yhden hankkimista. Tälläsellä kaavalla mä saan ehkä tämän tilanteen normaaliksi muutamassa kymmenessä vuodessa..:D surullista. 


Kun siivoukset oli tehty niin oli aika piipahtaa tv-kameroiden edessä. Pitäähän sitä varmistaa että naama on ruudussa tulevana syksynäkin.. edes sen muutaman minuutin! LOL.

Että mä en vieläkään ois päässyt päiväunille tai mitään niin paikan A - kautta B - päädyttiin C:n kautta aina tuonne D:hen eli Jumboon. Mentiin vetään aika törkeen hyvät pizzat tuolta Classic Pizzasta. Yam! Vatsat täynnä suunnattiin sitten vielä leffaan kattomaan Pahatar. 

PAHATAR ellette te oo vielä käyny sitä kattomassa ja ette halua tuhlata ainuttakaan hellettä leffassa niin heti kun sataa vettä seuraavan kerran niin menkää kattomaan toi elokuva. Ihan törkeen tykki! 

käsikoru saatu täältä

Nyt vielä meinaan kitua tunnin ajan valveilla, koska mun on ihan pakko katsoa ruudusta toi Livin uutuus joka alko viime viikolla. Kysehän on siis Sinkkuelämää -sarjan tuottajien uutuudesta joka tuntee nimen "Petolliset enkelit". Jos ette oo kuullu siitä / ootte missannu sen / ootte muuten vaan tekemistä vailla niin kattokaa hemmetti se sarja. Mä tsekkasin ekan jakson eilen ja meinasin kuolla nauruun. Ihan mahtava. 

Harmikseni mä googletin tämän sarjan ja wikipedia tiesi kertoa että sarjasta oli tulossa toinen tuotantokausi jenkeissä, mutta yllättäen se kanava joka esitti tätä niin peruutti tilauksen ja sarja jäi vaan yhden kauden mittaiseksi. No mutta elämä on.. :) 

Öitä ja hei tässä vielä linkki sinne ruutuun jos haluatte nauraa itsenne kipeeksi! Onneksi nelonen vahvisti tänään että Mustat Lesket saa jatkoa. Siinä oli muuten timanttisin kotimainen ikinä-koskaan-evö! 

Pus :*

4 kommenttia:

  1. Täytyykin käydä tsekkaamassa tota sarjaa, kuullostaa hyvältä :)
    Asunnon siivoominen on muuten yllättävän vaikeeta, oon ite siivonnut viikon, oon saanu kerättyä joka päivä koiran leluja lattialta ja täytettyä roskiksia. LOL :D

    VastaaPoista
  2. Itte siivoon 4-6 kertaa viikossa ja monesti tuntuu, että elän ihan hirveessä läävässä

    VastaaPoista
  3. Voisitko kertoo sun koirista jossain postauksessa, esim syntymäaika & ns perustiedot? :)

    VastaaPoista
  4. Tykkään itekki tosta sarjasta tosi paljon ja eikö sitä tuu siis Suomeenkaan ku vaan toi ykkös tuotantokausi? :(

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com