perjantai 20. tammikuuta 2012

Karpolla on asiaa?


Muutama ihminen kyseli kummastuneena tuolla facebookissa että miksi kaikissa kuvissa aina esiintyy London eikä koskaan "se pienempi musta tyttö"? Se pienempi on siis meidän perheen nuorin ja täyttää itseasiassa muutaman viikon päästä 2-vuotta. Ihanaa, saan söpöillä jotain imelää "Hello Kitty"-teemaa kotiimme. Ja neidin nimi on Milano ..jos joku ei vielä tiennyt.

Tähän hätään en teille parempaa kuvaa saanut, mutta lupaan söpöillä koirien kanssa jatkossa enemmän.. Koska heistä aina ihan kamalasti kuvia toivotaan ja kirjoittelua. Ja jos jotain tulee mieleen niin heittäkää kommentit tänne blogin puolelle, koska facebookkini on NÄIN tukossa ja kysymykset ymym menevät tosi usein ohitse.

Tässä kuvassa tein siis lähtöä töihin tuonne maikkarin yöhön. Karvahatun kanssa olen palauttanut yhden kerran pullot kauppaan, mutta muuten se on vielä vaan ollut tuolla kotona lähinnä koirien pesänä jos on sattunut esillä olemaan esim. lattialla. Varsinkin Milano on rakastunut tuohon hattuun ja kantelee sitä toisinaan mukaan. ( Hattu: Carlings )



Lisäksi muutamat ovat kyselleet mun laseista. "Onko ne oikeat? Mikset pidä niitä koskaan kuvissa? Onko niissä tehoja?". Teille vastaan että lasit ovat "oikeat" ja niissä on tehoja, mutta lähinnä ne ovat tarkoitettu lukulaseiksi. Mutta kuljen ne päässä aika aktiivisesti kotona ja toisinaan liikenteessäkin. On pakko sanoa että oon kyllästynyt näihin laseihin ja olenkin nyt katsellut uusia laseja, jotka ei ehkä olisi ihan noin "massiiviset" & jotka voisi sovittaa melkein asuun kuin asuun niin että ne näyttäisivät hyviltä ja katse ei välttämättä kiinnittyisi niihin ensimmäisenä kun minut näkee.

Kuvat töistä täältä maikkarilta.. ja itseasiassa mä taidan taas jatkaa töitä, koska siitähän mulle maksetaan;)
 
PS. Otin blogiini käyttöön tuon: "You might also like" -osion ,eli näette aina postausten alla vanhempia postauksia joihin pääsette kätevästi yhdellä klikkauksella. Mä en oikeen tiedä miten ne sinne valikoituu.. mutta kai tässä joku järki on? Seuraavaksi mä meinaan pakottaa jonku tekemään mulle tuonne ylös jonku kivan bannerin, tekisin itsekkin jos omistaisin taidon ja hermot, haha!

1 kommentti:

  1. haha.. mahtavia kuvia ja iiiihana Milano♥

    Minoon ite tehny ton mun blogibannerin vaa hienosti photobucketin ja paintin avulla ;) Ei siihe hirveesti taitoo vaadita, eikä toi munkaan banneri kyl hääppönen oo xD

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com