keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Ehkä hauskin juttu aikoihin!


Käppäilen bussipysäkiltä kohti kotia, matkaa luokseni on noin 400 metriä. Kuulokkeissa pauhaa täysillä Katy Perry. Mua vastaan ajaa postinjakaja joka muutamassa kymmenessä sekunnissa on pyöränsä kanssa poikittain mun edessä. Otan kuulokkeet pois ja hämmästelen toimintaa. Iloisen oloinen mies tokaisee että en kuullut hänen huutoaan. Hän on noin kahta tuntia aikaisemmin ollut minun talossani jakamassa postia ja minulle kirjattu paketti ei ole mahtunut postiluukusta. Mies tokaisee että tunnisti minut Niko Saariseksi ja kysyy vielä osoitteni & ojentaa minulle paketin. Kutsuisin tätä jo ihan hemmetin hyväksi palveluksi. 

Usein minulta kysytään että mitä hyötyä on julkisuudesta ja siitä että ihmiset tunnistaa mut? No mä voisin vastata jatkossa että tässä tapauksessa on ihan kiva olla Niko Saarinen kun postinkin saa napattua vastaantulevalta postimieheltä. 

Ehkä paras juttu koskaan, kiitos!


Yves Rocher halusi lähettää minulle muutaman tuotteen testattavaksi ja mä vähän jo odottelinkin tätä pakettia saapuvaksi. En edes tarkalleen tiedä mitä tulossa on.. pidän teitä ja itseäni vielä hetken jännityksessä, koska mun pitää nyt hieman siivoilla & sen jälkeen pääsen testaamaan talomme uima-allasta ensimmäistä kertaa. 

Tää keskiviikko on ihan loistava! 



8 kommenttia:

  1. mäki tahon uima-altaan! Ja kai esittelet yves rocherin tuotteet meillekin? Sun blogi on paras! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tää uima-allas ei ole mun, mutta on siis kaikkien meidän talolaisten käytössä :) Joo esittelen tuotteet blogini puolella kunhan pääsen tutustumaan niihin itsekkin ekana:)

      Poista
    2. Voisit ottaa kuvia kun uiskentelet uimaaltaassa :))

      Poista
  2. Mä luin tota alkua ja aattelin, että postinkantaja kaatu sun eteen pyörän kanssa :D Heh..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinasin siis kun siinä luki "Mua vastaan ajaa postinjakaja joka muutamassa kymmenessä sekunnissa on pyöränsä kanssa poikittain mun edessä." , niin ekana tuli mieleen, että on kaatunut sun etees.. ;)

      Poista
  3. Niko tee video, ku ei o tullu pitkää aikaa:D

    valokuvaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Itse sain kesällä tietää, että meidän taloyhtiön postinjakaja sattuu olemaan mun kaverini :D kieltämättä alko kyllä hävettää kun tajusin että toinenhan on nähny kaikki mulle tulleet muistutuslaskut ym hahah :D

    www.precious-mode.blogspot.com

    VastaaPoista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com