maanantai 8. lokakuuta 2012

Sunnuntai ilta / yö


Huhu. Kotiuduin hetki sitten kotiin tuolta BB-talolta. Bongasin muutamia vanhoja asukkaita joista ehdoton yllätys oli meidän kaudelta tuttu Mia. Siitä on ikuisuus kun ollaan nähty ja jotenkin tulee aina niin vahvasti oma kausi mieleen kun näkee hyviä tyyppejä siltä kaudelta. 

Ja Anne häädettiin talosta.. mutta tästä lisää BB-blogissa heti huomenna. Valitettavasti en voi aiheesta "läyhätä" täällä vaikka mieli tekisi. Nyt siis alan näpyttelemään toista blogiani ja hoidan muutaman sähköpostin. Kellokin löi nähtävästi jo yli puolenyön, mutta valitettavasti joudun vielä hetken tekemään töitä tässä koneella.. 

Mä oon maailman paras ihminen siirtämään asioita joilla on oikeesti kiire ja aikataulu. Joskus jos mä voitan lotosta, mikä on tietenkin ihan hemmetin todennäköistä, koska mä en edes lottoa :D niin mulla on niin se assari joka hoitaa näitä mun juttuja. 

Mun hiirestä on loppunut patterit. Telkkari temppuilee ja digiboxi lentää pian kaaressa ikkunasta ulos. Eteisessä on pimee ja se kaipaa kipeästi lamppua. Seinät huutaa tauluja ja vaatteet tarvii säilytystilaa. Tää lista voisi jatkua loputtomiin.. kiireinen viikko siispä tulossa. Lisäksi mun on pakko lähteä kuntosalille, koska maksan siitä lystistä liki 60 euroa kuukaudessa ja se on aika kova hinta jos siellä käy kerran tai kaksi kuukaudessa... 

Kyllä tää tästä..pakkohan tän on? :)

Öiiiiiitä!

5 kommenttia:

  1. Kyllä se siitä :)
    Etkä oo ainoo joka aina siirtää asioita kivasti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä:) hei mitenkäs meni sen asunnon kanssa? saitko?

      Poista
    2. En tiiä vielä. Perjantaina mulle soitti jostain ihme numerosta joku mutta en vastannut kun olin koulussa, ja viikonloppuna siihen ei saanut yteyttä :) Pitää heti maanantai aamuna soitella sinne numeroon, että jos se oli siitä asunnosta :)

      tooivotaan että saisin, tai sitten pitää vaan jatkaa asunnon metsästystä :)

      Poista
  2. kuka on tuo mies kuvassa? tiedän henkilön mutta nyt on todellinen black out :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiks toi oo sebastian? ainaki mun mielestä :DD

      Poista

http://nikojuhanisaarinen.blogspot.com